Opsparing til baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge har/havde i sparet op til baby udstyr?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.486 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

come2

Hvor mange penge har/havde i sparet op til baby udstyr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

LR85

Havde en opsparing (ret stor) som vi var til ferie, mm, men som vi valgte a bruge på baby.

Kan kun anbefale a spare lidt op til baby, når man begynder på projekt baby-tanker.

Anmeld

13. januar 2012

come2

louiseandersen85 skriver:

Havde en opsparing (ret stor) som vi var til ferie, mm, men som vi valgte a bruge på baby.

Kan kun anbefale a spare lidt op til baby, når man begynder på projekt baby-tanker.

Jeg er ikke gravid endnu, men vi prøver

og smider 1000 til 1500 til side hver måned.

var bare lidt nysgerrig omkring hvor meget andre sparede op

Anmeld

13. januar 2012

LR85

come2 skriver:

Jeg er ikke gravid endnu, men vi prøver

og smider 1000 til 1500 til side hver måned.

var bare lidt nysgerrig omkring hvor meget andre sparede op

det synes jeg VIRKELIG er en god ide, i vil kun blive rigtig glade for det den dag i står og venter jer.

Og hvis der går lang tid og i skulle få sparet 'for meget op', jarhh, så er det jo ingen skade til.

Anmeld

13. januar 2012

come2

louiseandersen85 skriver:

det synes jeg VIRKELIG er en god ide, i vil kun blive rigtig glade for det den dag i står og venter jer.

Og hvis der går lang tid og i skulle få sparet 'for meget op', jarhh, så er det jo ingen skade til.

Nej lige netop.

Har sådan prøvet at gå ind på diverse baby sider og puttet ting i "indkøbskurven" og det løber godt nok hurtigt op alligevel

Anmeld

13. januar 2012

lycly

Vi havde ikke sparet noget op. Vi købte bare tingene løbende

Anmeld

13. januar 2012

Christabelle

Har stemt blankt da vi ikke er færdige med at spare op endnu. Vi smider pt 1000 ind på en konto om måneden. Vi starter først projekt baby til september/oktober så vi er i gang i god tid. regner med at have omkring 20000 stående når jeg bliver gravid. Alt efter hvor lang tid det tager selvfølgelig

Anmeld

13. januar 2012

Møn-Mor

Jeg begyndte et stykke tid efter Nakkefoldsskanningen at afsætte penge (2000 Kr.) hver måned til babyting.
Sideløbende har jeg så en opsparing til ny (brugt) bil, da vi er indehavere af to stk. gulpladebiler.

/Winnie

Anmeld

13. januar 2012

Aalexandra

Jeg har fået alt af familien. Lige fra starten da jeg fortalte dem at jeg var gravid, har de købt ting. Så jeg har fået alt. Jeg er 17 år og uden familien havde vi ikke kunne give særlig meget til baby. Jeg har altid været forkælet  Mig og kæresten havde planlagt at vi ville have en baby men havde ikke lige tænkt på hvor meget det kostede

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Vi havde intet sparet op, købte det løbende mens jeg var gravid.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.