Overrumplet meget forvirret og Posetiv test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

june1987

Hejsa.

den 24/10 skulle jeg have haft min menstrution, men den kommer ikke.

Jeg har ingen tegn på graviditet overhovedet. Jeg tjekker så dagen efter med en test, den er først MEGET svag positiv en ½ time efter. Jeg tager en ny senere og den er lidt mere positiv efter en time 

hmm jeg venter yderligere en 4 dage og tager så en ny som er meget positiv og nu er jeg i uge 16 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Camillos skriver:

jeg håber du har ret....men tør ikke håbe for meget 

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Men da jeg for ca 3 1/2 år siden testede, var den negativ. Da jeg kiggede på den efter to dage var den positiv. Og jeg har den mest livlige pige den dag i dag.
Men, jeg ville for tjekket det med blødningen hos lægen for at være helt sikker... Jeg krydser for at I får det I ønsker..!

Anmeld

13. januar 2012

Aprilmor11

Camillos skriver:

Jeg har lige taget en test mere... umiddelbart er der ingen ekstra streg... så jeg skal ikke have en baby... 

Jeg synes det vildt at stregen kan blive så tydlig, bare fordi det er efter tidsrammen.. 

Prøv at gå til lægen og sse hvad deres viser. For jeg fik først posetiv test ved lægen, hvor jeg havde taget 7 selv som viste negativ.

Anmeld

13. januar 2012

nielsen80

Camillos skriver:

Jeg har desværre tabt 4 gange indtil videre. Jeg har lige taget en ny test og der er ingen streg desværre... 

Så jeg var nok lidt for optimistisk ... 

Jeg bløder ikke som jeg plejer under mens .. og jeg har heller ingen normal cyklus.. 

tror ikke der er nogen baby til mig denne gang.. 

kan kun give dig et kæmpe kram

Jeg håber, at lykken snart tilsmiler jer!

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

LouiseVous skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Men da jeg for ca 3 1/2 år siden testede, var den negativ. Da jeg kiggede på den efter to dage var den positiv. Og jeg har den mest livlige pige den dag i dag.
Men, jeg ville for tjekket det med blødningen hos lægen for at være helt sikker... Jeg krydser for at I får det I ønsker..!

Okay det lyder ret vildt! Jeg er begyndt at få menstrations lignende blødning nu ... så det er nok en biokemisk jeg har gang i ... ! øv øv ... skal heldgivis i behandling hos min gyn som begynder på mandag..

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

kan kun give dig et kæmpe kram

Jeg håber, at lykken snart tilsmiler jer!

og så var den alligevel posetiv med en ekstra streg.. bliver snart Idiot... men tak skal du ha Bløder desværre som almindelig menstration så det er nok en Bio jeg har gang i... men øv mine bryster er så Ømme så ømme ... 

Normalt forsvinder mine ømme bryster lige så snart jeg får min menstration når jeg ikke er gravid.. men denne gang bliver de ved... 

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Aprilmor11 skriver:

Prøv at gå til lægen og sse hvad deres viser. For jeg fik først posetiv test ved lægen, hvor jeg havde taget 7 selv som viste negativ.

Okay  Den ekstra test som jeg tog viser nu posetiv alligevel .... det er ikke til at finde ud af... Jeg skal til gynækolog på mandag, en aftale der blev lavet for 3 måneder siden, hvor jeg skal i barnløsheds behandling.. Heldigvis for det... så kan hun lige kigge på mig og give en vurdering.. 

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

june1987 skriver:

Hejsa.

den 24/10 skulle jeg have haft min menstrution, men den kommer ikke.

Jeg har ingen tegn på graviditet overhovedet. Jeg tjekker så dagen efter med en test, den er først MEGET svag positiv en ½ time efter. Jeg tager en ny senere og den er lidt mere positiv efter en time 

hmm jeg venter yderligere en 4 dage og tager så en ny som er meget positiv og nu er jeg i uge 16 

Okay  så det kan godt lade sig gøre den er posetiv selvom det er uden for rammen? For jeg har nu taget 2 test som begge er posetive.. 

Er desværre begyndt at bløde som ved menstration så er nok igang med en Biokemisk desværre... 

Anmeld

16. januar 2012

Aprilmor11

Camillos skriver:

Okay  Den ekstra test som jeg tog viser nu posetiv alligevel .... det er ikke til at finde ud af... Jeg skal til gynækolog på mandag, en aftale der blev lavet for 3 måneder siden, hvor jeg skal i barnløsheds behandling.. Heldigvis for det... så kan hun lige kigge på mig og give en vurdering.. 

Hvordan gik det i dag ?

Kunne hun se noget ?

Anmeld

16. januar 2012

Camillos

Aprilmor11 skriver:

Hvordan gik det i dag ?

Kunne hun se noget ?

Nej hun kunne ikke se noget... Men hun kunne ikke udelukke en graviditet uden for livmoderen, eller at jeg har tabt, jeg skal have taget Blodprøver på onsdag for at se om jeg har mere hormon i min krop, og hvis jeg ikke har må jeg bare op på hesten igen..Tak fordi du Spørger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.