Overrumplet meget forvirret og Posetiv test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

nej slet ikke .. har ikke set en falsk posetiv test så posetiv som den der var ... hvis den er falsk..

Nej det undrer da også mig lidt.. Den er ligeså positiv som min var 4+ (dog inden for tid men alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Nej det undrer da også mig lidt.. Den er ligeså positiv som min var 4+ (dog inden for tid men alligevel)

ja og den jeg tog imorges er svagt posetiv nu... tror bare jeg smider dem ud og venter til på mandag .. !

Anmeld

13. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

ja og den jeg tog imorges er svagt posetiv nu... tror bare jeg smider dem ud og venter til på mandag .. !

Hehe ja nok en god ide... Jeg har altid fået meget klart svar enten negativ eller positiv, så kan ikke rigtig snakke med om det, men kan forestille mig det må være træls ikke at få klar besked...

Anmeld

13. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Eg mener den er positiv. Og selvom du har kigget efter det endte tidspunkt, jeg jeg fortsat mene du er gravid...
Man kan godt pletbløde under graviditet. Vil dog stadig få det tjekket ved lægen..

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

LouiseVous skriver:

Eg mener den er positiv. Og selvom du har kigget efter det endte tidspunkt, jeg jeg fortsat mene du er gravid...
Man kan godt pletbløde under graviditet. Vil dog stadig få det tjekket ved lægen..

jeg håber du har ret....men tør ikke håbe for meget 

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Piger HJÆLP! .. IGÅR tror jeg jeg fik min mens under Sex ... Men det stoppede igen og ikke mere blod. Jeg tog en valmed test igår med aften urinen.. men der skete ikke andet end testfeltet blev HELT LYSERØDT...hvor kontrol stregen var rød med hvid baggrund. 

Jeg ligger testen til side og tænker det er da en underlig test. 

Jeg kigger på den her til morgen og ser 2 fine lyserøde streger, kan det lade sig gøre hvis jeg ikke er gravid selvom det er efter tidsrammen ?

Det skal lige siges jeg er begyndt er bløde i morges igen  

op

Anmeld

13. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min test jeg tog, var MEGET svagt positiv inden for tidsrammen og mega positiv dagen efter. Du kender resultatet nu, og jeg blødte utrolig meget i starten af graviditeten.

Men krydser finger, håber på en positiv update mandag!

Og tak for sidst, var hyggeligt du lige kom forbi håber kæresten fik de ønskede karakter

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

Min test jeg tog, var MEGET svagt positiv inden for tidsrammen og mega positiv dagen efter. Du kender resultatet nu, og jeg blødte utrolig meget i starten af graviditeten.

Men krydser finger, håber på en positiv update mandag!

Og tak for sidst, var hyggeligt du lige kom forbi håber kæresten fik de ønskede karakter

Ja jeg kan godt se resultatet... men det her er kommet efter tidsrammen ... så aner ikke om jeg er købt eller solgt... eftersom jeg synes den ser mega posetiv ud ... .. øv øv! Jo tak han fik 12 .. så 4 12 taller og et gennemsnit på 12! 

Ja .. det var rigtig hyggeligt det må vi snart gøre igen..  

Anmeld

13. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tillykke med ham, hvor er det et fedt gennemsnit! håber han får den læreplads så

du må sige til en anden gang du har fri og har en pludselig trang til at besøge næstved, så skal jeg nok næste gang have en kop kaffe klar

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

tillykke med ham, hvor er det et fedt gennemsnit! håber han får den læreplads så

du må sige til en anden gang du har fri og har en pludselig trang til at besøge næstved, så skal jeg nok næste gang have en kop kaffe klar

Det er helt irorden.. er desværre begyndt at bløde meget... Min 2 test viser også posetiv ... hmmm ... der er længe til mandag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.