Overrumplet meget forvirret og Posetiv test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.983 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Camillos

Piger HJÆLP! .. IGÅR tror jeg jeg fik min mens under Sex ... Men det stoppede igen og ikke mere blod. Jeg tog en valmed test igår med aften urinen.. men der skete ikke andet end testfeltet blev HELT LYSERØDT...hvor kontrol stregen var rød med hvid baggrund. 

Jeg ligger testen til side og tænker det er da en underlig test. 

Jeg kigger på den her til morgen og ser 2 fine lyserøde streger, kan det lade sig gøre hvis jeg ikke er gravid selvom det er efter tidsrammen ?

Det skal lige siges jeg er begyndt er bløde i morges igen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Piger HJÆLP! .. IGÅR tror jeg jeg fik min mens under Sex ... Men det stoppede igen og ikke mere blod. Jeg tog en valmed test igår med aften urinen.. men der skete ikke andet end testfeltet blev HELT LYSERØDT...hvor kontrol stregen var rød med hvid baggrund. 

Jeg kigger på den her til morgen og ser 2 fine lyserøde streger, kan det lade sig gøre hvis jeg ikke er gravid selvom det er efter tidsrammen ?

op

Anmeld

13. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har tidligere læst at når man bløder men har "positive" tests, så kan det være en biokemisk abort? men prøv da at vent og se hvordan kroppen udvikler sig?

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Jeg har tidligere læst at når man bløder men har "positive" tests, så kan det være en biokemisk abort? men prøv da at vent og se hvordan kroppen udvikler sig?

ser den ikke pænt posetiv ud .. .. ved godt det er efter tidsrammen .. men alligevel 

Anmeld

13. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jo, men man må jo ikke kigge på testen efter så mange timer Prøv at tage en ny, og se igen? Men hvis dit mens er som det plejer, vil jeg tro på biokemisk.. Synes jeg har læst, at hvis man bløder mindre end man plejer, kan man godt have en sund graviditet?

Anmeld

13. januar 2012

nielsen80

Må jeg spørge hvor meget du bløder?

Jeg har prøvet noget lign med valmed for længe siden - altså at der kom en fin streg længe efter tidsrammen. Jeg fik forklaringen, at det nok var fordi, der var overskudsfarve i testen, som lagde sig i teststregen........Når det så er sagt, så er jeg den dag i dag overbevist om, det var en BIO.

for, at det er en "rigtig" streg og graviditet, som udvikler sig som den skal. Der er jo nogle gravide, som bløder specielt i den første tid.

Anmeld

13. januar 2012

Aprilmor11

Camillos skriver:

Man kan sagtens bløde når man har samleje. Det er meget normalt. Man kan også bløde i starten af ens graviditet. Det er "rester" som skal ud. Men det kan også være fordi at man er ved at miste Men der bløder man almindelig/meget, og mange har ndt på samme tid. Da jeg mistede for nogen år siden, der blødte jeg kun, havde ingen smerter. Hvis det bare er en lille smule som går over med det samme stortset, er det muligvis ikke noget. MEn vent og se tiden an. Og kontakt lægen, så har du ihvertfald et konkret svar på om du stadig er gravid. Håber på en sund og rask lille baby Og tillykke med baby

Anmeld

13. januar 2012

Karo

Jeg ville tage en ny test.

Nå de ligger længere end de 2 minutter der er skrevet på pakken, kan man godt få et positivt svar selv om den er negativ. Det står også i brugsvejledningen på de fleste test.

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Jo, men man må jo ikke kigge på testen efter så mange timer Prøv at tage en ny, og se igen? Men hvis dit mens er som det plejer, vil jeg tro på biokemisk.. Synes jeg har læst, at hvis man bløder mindre end man plejer, kan man godt have en sund graviditet?

Jeg har ingen ordentlig cyklus, er i gang med metformin behandling, og vægttab...nej jeg ved godt man ikke må kigge på den .. men testen var meget rød i baggrunden og jeg lagde den til side kunne ingenting se, men lurede lige på den i morges.. og synes den er meget posetiv.  

jeg bløder ikke helt som jeg plejer... jeg er bange for jeg er i gang med en bio.. synes bare det er vildt stregen kan blive så tydlig.. 

Jeg har lige taget en ny og der er ingen ekstra streg..

Anmeld

13. januar 2012

MariaKyedDK

Camillos skriver:

Jeg har ingen ordentlig cyklus, er i gang med metformin behandling, og vægttab...nej jeg ved godt man ikke må kigge på den .. men testen var meget rød i baggrunden og jeg lagde den til side kunne ingenting se, men lurede lige på den i morges.. og synes den er meget posetiv.  

jeg bløder ikke helt som jeg plejer... jeg er bange for jeg er i gang med en bio.. synes bare det er vildt stregen kan blive så tydlig.. 

Jeg har lige taget en ny og der er ingen ekstra streg..

øv...

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.