Overrumplet meget forvirret og Posetiv test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Må jeg spørge hvor meget du bløder?

Jeg har prøvet noget lign med valmed for længe siden - altså at der kom en fin streg længe efter tidsrammen. Jeg fik forklaringen, at det nok var fordi, der var overskudsfarve i testen, som lagde sig i teststregen........Når det så er sagt, så er jeg den dag i dag overbevist om, det var en BIO.

for, at det er en "rigtig" streg og graviditet, som udvikler sig som den skal. Der er jo nogle gravide, som bløder specielt i den første tid.

Jeg har desværre tabt 4 gange indtil videre. Jeg har lige taget en ny test og der er ingen streg desværre... 

Så jeg var nok lidt for optimistisk ... 

Jeg bløder ikke som jeg plejer under mens .. og jeg har heller ingen normal cyklus.. 

tror ikke der er nogen baby til mig denne gang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Camillos

MariaKyedDK skriver:

øv...

til dig

tak skal du ha... 

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Aprilmor11 skriver:

Man kan sagtens bløde når man har samleje. Det er meget normalt. Man kan også bløde i starten af ens graviditet. Det er "rester" som skal ud. Men det kan også være fordi at man er ved at miste Men der bløder man almindelig/meget, og mange har ndt på samme tid. Da jeg mistede for nogen år siden, der blødte jeg kun, havde ingen smerter. Hvis det bare er en lille smule som går over med det samme stortset, er det muligvis ikke noget. MEn vent og se tiden an. Og kontakt lægen, så har du ihvertfald et konkret svar på om du stadig er gravid. Håber på en sund og rask lille baby Og tillykke med baby

Jeg har lige taget en test mere... umiddelbart er der ingen ekstra streg... så jeg skal ikke have en baby... 

Jeg synes det vildt at stregen kan blive så tydlig, bare fordi det er efter tidsrammen.. 

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Piger HJÆLP! .. IGÅR tror jeg jeg fik min mens under Sex ... Men det stoppede igen og ikke mere blod. Jeg tog en valmed test igår med aften urinen.. men der skete ikke andet end testfeltet blev HELT LYSERØDT...hvor kontrol stregen var rød med hvid baggrund. 

Jeg ligger testen til side og tænker det er da en underlig test. 

Jeg kigger på den her til morgen og ser 2 fine lyserøde streger, kan det lade sig gøre hvis jeg ikke er gravid selvom det er efter tidsrammen ?

Det skal lige siges jeg er begyndt er bløde i morges igen  

Jeg bliver skør af det her ..... har taget en nu.. godt nok ikke med morgen urinen men den er negativ 

Anmeld

13. januar 2012

Flødebollen

Camillos skriver:

Piger HJÆLP! .. IGÅR tror jeg jeg fik min mens under Sex ... Men det stoppede igen og ikke mere blod. Jeg tog en valmed test igår med aften urinen.. men der skete ikke andet end testfeltet blev HELT LYSERØDT...hvor kontrol stregen var rød med hvid baggrund. 

Jeg ligger testen til side og tænker det er da en underlig test. 

Jeg kigger på den her til morgen og ser 2 fine lyserøde streger, kan det lade sig gøre hvis jeg ikke er gravid selvom det er efter tidsrammen ?

Det skal lige siges jeg er begyndt er bløde i morges igen  

Du får lige en

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Kathepige skriver:

Du får lige en

tak  det er altid dejligt

Anmeld

13. januar 2012

Masig

Har desværre hørt rigtig mange sige at valmed bliver positiv efter tidsrammen, uden at der er graviditet.. Synes sgu ikke det er helt fair... Du kan jo evt prøve med en test af et andet mærke... Men kan godt forstå du er forvirret, den er MEGET positiv synes jeg, og det er jo underligt hvis der slet ikke er noget HCG i kroppen, men der er jo selvfølgelig mulighed for en bio...

Du får lige en  med på vejen og et  for at der snart er en baby i maven (hvis ikke den allerede er der trods blødning og negativ test)...

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Har desværre hørt rigtig mange sige at valmed bliver positiv efter tidsrammen, uden at der er graviditet.. Synes sgu ikke det er helt fair... Du kan jo evt prøve med en test af et andet mærke... Men kan godt forstå du er forvirret, den er MEGET positiv synes jeg, og det er jo underligt hvis der slet ikke er noget HCG i kroppen, men der er jo selvfølgelig mulighed for en bio...

Du får lige en  med på vejen og et  for at der snart er en baby i maven (hvis ikke den allerede er der trods blødning og negativ test)...

Fik kigget ordentlig på den sidste den var meget svag posetiv. Men JA .. jeg synes også den er meget posetiv...  Ja jeg er forvirret og rundforstørret... 

Jeg frygter en graviditet uden for livmoderen igen .. Puah ... ! Det er godt jeg skal til gynækolog på mandag... 

Anmeld

13. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Fik kigget ordentlig på den sidste den var meget svag posetiv. Men JA .. jeg synes også den er meget posetiv...  Ja jeg er forvirret og rundforstørret... 

Jeg frygter en graviditet uden for livmoderen igen .. Puah ... ! Det er godt jeg skal til gynækolog på mandag... 

Det er da heller ikke særlig sjovt når der går kuk i det på den måde... Men ja der er ikke længe til mandag, så  der er gode nyheder..

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Det er da heller ikke særlig sjovt når der går kuk i det på den måde... Men ja der er ikke længe til mandag, så  der er gode nyheder..

nej slet ikke .. har ikke set en falsk posetiv test så posetiv som den der var ... hvis den er falsk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.