Rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Matas og helsekoster og nogen apoteker Du kan få det overalt. Det er simpelthen GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!

Det må jeg lige ud og kigge efter Tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Det må jeg lige ud og kigge efter Tak (:

Hellere før end siden. Det kan kurere ALLE røde numser. Selv dem der hænger i laser så er det bare svup og så er det væk!!!...

Held og lykke med det!

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Hellere før end siden. Det kan kurere ALLE røde numser. Selv dem der hænger i laser så er det bare svup og så er det væk!!!...

Held og lykke med det!

Den hænger heldigvis ikke i laser ;o Men hun havde skidt i nat , og skreg så meget da jeg vaskede hende , at kæresten troede hun var faldet på gulvet og kom ind for at tjekke hvad der var sket 

Anmeld

13. januar 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Den hænger heldigvis ikke i laser ;o Men hun havde skidt i nat , og skreg så meget da jeg vaskede hende , at kæresten troede hun var faldet på gulvet og kom ind for at tjekke hvad der var sket 

Man forstår sku godt at det er ømt altså. Stakkels pusling!!!!...

Men det beskytter også mod 'nye angreb' fordi det laver et slags beskyttende lag

Men det er altså røv og nøgler, når de skider mens de sover og specielt så hvis de ikke vågner og siger det.

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Man forstår sku godt at det er ømt altså. Stakkels pusling!!!!...

Men det beskytter også mod 'nye angreb' fordi det laver et slags beskyttende lag

Men det er altså røv og nøgler, når de skider mens de sover og specielt så hvis de ikke vågner og siger det.

Hun vågner heldigvis næsten altid .. Men det er bare øv , for hun vågner jo bare HELT op så Kan de ikke bare holde sig altså ? :b Hehe

Anmeld

13. januar 2012

Nitz - <3 David

Hej...
Har du prøvet at ligge en kogtvands klud på?
kog noget vand, tag et stykke bomulds stof og "skold" det. tag det op og lad det køle af,, og så ligger du det bare direkte på huden og gir hende ble på.. det gjorde man i gamle dage.. og er vildt effektivt.. David var rød i armhulen mens vi var indlagt.. huden var helt væsket og "hudløs".. Han lagde med en klud natten over.. og næste morgen var det stort set væk..

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

ano14316 skriver:

ja dem fik vi også da vi var indagt på neo, der er ligesom sådan noget gaze ik?

Jo, det er sådan nogle små firkantede "papirer". De er super bløde

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Maja_4000 skriver:

Hvad er de lavet af , ved du det ?

Det ligner små gazebind - de er firkantede og ekstremt bløde. Irritere mig at jeg ikke kan huske navnet på dem, for de er ret effektive  Har kun nogle få tilbage selv og overvejer at købe lidt flere, hvis man kan det.

/Fenja

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Nitz - <3 David skriver:

Hej...
Har du prøvet at ligge en kogtvands klud på?
kog noget vand, tag et stykke bomulds stof og "skold" det. tag det op og lad det køle af,, og så ligger du det bare direkte på huden og gir hende ble på.. det gjorde man i gamle dage.. og er vildt effektivt.. David var rød i armhulen mens vi var indlagt.. huden var helt væsket og "hudløs".. Han lagde med en klud natten over.. og næste morgen var det stort set væk..

Ja , det er det vi bruger Hehe 
Men tak alligevel :b 

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Fenja09 skriver:

Det ligner små gazebind - de er firkantede og ekstremt bløde. Irritere mig at jeg ikke kan huske navnet på dem, for de er ret effektive  Har kun nogle få tilbage selv og overvejer at købe lidt flere, hvis man kan det.

/Fenja

De vidste ikke hvad jeg mente på apoteket :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.