Rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Janni.

Maja_4000 skriver:

Det overvejede jeg også før , da der lå en skrigende pige på puslepuden Men det kan jo bare ikke altid lige lade sig gøre .. Om morgenen har vi f.eks. ikke tid til det  

Stakkels pus, håber det snart er ovre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Fenja09

Man kan få nogle bestemte små meget bløde "klude", men kan ikke huske hvad de hedder. Vi fik dem med fra Skejby Sygehus og de er super gode til røde og ømme numser. Ihh, hvis bare jeg kunne huske navnet på dem. Vi skal til Skejby igen på Onsdag til Torsdag så der kan jeg helt sikkert finde ud af det...men der er selvfølgelig nogle dage til.

Vi har brugt de klude og så bagefter smurt med Inotyol salve. Det har virket helt fantastisk hos vores Alberte.

/Fenja

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Fenja09 skriver:

Man kan få nogle bestemte små meget bløde "klude", men kan ikke huske hvad de hedder. Vi fik dem med fra Skejby Sygehus og de er super gode til røde og ømme numser. Ihh, hvis bare jeg kunne huske navnet på dem. Vi skal til Skejby igen på Onsdag til Torsdag så der kan jeg helt sikkert finde ud af det...men der er selvfølgelig nogle dage til.

Vi har brugt de klude og så bagefter smurt med Inotyol salve. Det har virket helt fantastisk hos vores Alberte.

/Fenja

Hvad er de lavet af , ved du det ?

Anmeld

13. januar 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline er knap 13 måneder og lige for tiden har hun bare rød numse næsten hele tiden .. Det når lige at forsvinde , og så kommer det igen .. Vi tror det er på grund af en tand .. 

Men hvordan vasker I de små bagi når de har skidt OG er røde ?! Caroline skriger helt vildt når hun skal tørres , og det gør jo selvfølgelig også ondt Men man er jo ligesom nødt til det .. 

Har I nogle gode råd ?

Vi bruger forresten kogtvandsklude , vi synes det er det som har hurtigst effekt

Vi har brugt vatrondeller når de har været meget røde og for at irritere huden så lidt som muligt "pustet" tør med hårtørrer et stykke fra, så det ikke bliver for varmt.

Og hvis der er mulighed for det så ligge med bar numse et stykke tid

Anmeld

13. januar 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Caroline er knap 13 måneder og lige for tiden har hun bare rød numse næsten hele tiden .. Det når lige at forsvinde , og så kommer det igen .. Vi tror det er på grund af en tand .. 

Men hvordan vasker I de små bagi når de har skidt OG er røde ?! Caroline skriger helt vildt når hun skal tørres , og det gør jo selvfølgelig også ondt Men man er jo ligesom nødt til det .. 

Har I nogle gode råd ?

Vi bruger forresten kogtvandsklude , vi synes det er det som har hurtigst effekt

hvad med Änglemarks babypads

Det er "bare" store vatrundeller. Magnus har siden han belv født været rød mellemballerne, og jeg har prøvet alt, han er ikke hudløs eller noget, bare irriteret. Vi bruger normalt skumklude, men har også prøvet at bruge vakseklude og vådservietter, men det hjalp heller ikke. i går eftermiddags begyndte jeg at bruge babypads, og i dag er det næsten væk.

Anmeld

13. januar 2012

ano14316

Fenja09 skriver:

/Fenja

ja dem fik vi også da vi var indagt på neo, der er ligesom sådan noget gaze ik?

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

ano14316 skriver:

hvad med Änglemarks babypads

Det er "bare" store vatrundeller. Magnus har siden han belv født været rød mellemballerne, og jeg har prøvet alt, han er ikke hudløs eller noget, bare irriteret. Vi bruger normalt skumklude, men har også prøvet at bruge vakseklude og vådservietter, men det hjalp heller ikke. i går eftermiddags begyndte jeg at bruge babypads, og i dag er det næsten væk.

Nårh ja , havde helt glemt , at de findes Dem må jeg ud og købe ! 

Anmeld

13. januar 2012

Zafir

Weleda calendula Numsecreme (den hvide). Olien efter bad og den orange, hvis det er i gode perioder og huden 'bare' skal have fugt og vedligehold.

Det er GENIALT!!!!!!!!! Uanset om de er små bebser, større bebser, større piger, der glemmer at tørre sig ordenligt osv.

Da Idun blev større pige, så brugte vi dog kun den orange, ved de tilfælde hun lige havde glemt at tørre sig ordenligt og den slags

Men også til små skræmmer og alt det. Det virker bare.

Alle 3 ting, behøver du kun hvis det er virkelig slemt. Den hvide plejer at tage det meste, med det samme

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Weleda calendula Numsecreme (den hvide). Olien efter bad og den orange, hvis det er i gode perioder og huden 'bare' skal have fugt og vedligehold.

Det er GENIALT!!!!!!!!! Uanset om de er små bebser, større bebser, større piger, der glemmer at tørre sig ordenligt osv.

Da Idun blev større pige, så brugte vi dog kun den orange, ved de tilfælde hun lige havde glemt at tørre sig ordenligt og den slags

Men også til små skræmmer og alt det. Det virker bare.

Alle 3 ting, behøver du kun hvis det er virkelig slemt. Den hvide plejer at tage det meste, med det samme

Hvor kan man købe det ? Synes det lyder bekendt , men kan ikke lige placere det 

Anmeld

13. januar 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Hvor kan man købe det ? Synes det lyder bekendt , men kan ikke lige placere det 

Matas og helsekoster og nogen apoteker Du kan få det overalt. Det er simpelthen GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.