Rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.981 visninger
43 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Maja_4000

Hej piger

Caroline er knap 13 måneder og lige for tiden har hun bare rød numse næsten hele tiden .. Det når lige at forsvinde , og så kommer det igen .. Vi tror det er på grund af en tand .. 

Men hvordan vasker I de små bagi når de har skidt OG er røde ?! Caroline skriger helt vildt når hun skal tørres , og det gør jo selvfølgelig også ondt Men man er jo ligesom nødt til det .. 

Har I nogle gode råd ?

Vi bruger forresten kogtvandsklude , vi synes det er det som har hurtigst effekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Janni.

Har i overvejet at tørre hende med en hårtørrer? Tænker den vil være blid hvis hun er meget øm. 

Anmeld

12. januar 2012

babymus77

Jeg brugte dengang salve inotyl!! Det tog det hurtigt, og jeg kunne igen duppe forsigtigt!!!

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

Janni. skriver:

Har i overvejet at tørre hende med en hårtørrer? Tænker den vil være blid hvis hun er meget øm. 

Jamen .. Hun har jo ligesom lort ud over det hele , som skal vaskes væk først Det er dér hun skriger :/

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

babymus77 skriver:

Jeg brugte dengang salve inotyl!! Det tog det hurtigt, og jeg kunne igen duppe forsigtigt!!!

Jamen hvis hun har lavet stort , skal det jo vaskes væk på en eller anden måde :b Det er dér hun skriger

Den har vi prøvet .. Men synes ikke det går hurtigere end kludene :s

Anmeld

12. januar 2012

babymus77

Maja_4000 skriver:

Jamen hvis hun har lavet stort , skal det jo vaskes væk på en eller anden måde :b Det er dér hun skriger

Den har vi prøvet .. Men synes ikke det går hurtigere end kludene :s

Jeg brugte alm vand godt med vand... Og så klippede jeg nogle stof bleer i stykker, det virkede ret godt!!! Ååå de stakkels små!!

Anmeld

12. januar 2012

Janni.

Maja_4000 skriver:

Jamen .. Hun har jo ligesom lort ud over det hele , som skal vaskes væk først Det er dér hun skriger :/

Bum bum bum.. Den var straks værre, troede det "kun" var når hun skulle tørres tør. 

Hvis det er så slemt så vil jeg nok tage hende en tur under bruseren og gøre rent i brusekabinen bagefter. Det vil nok være min løsning. 

Håber der er andre der har en bedre og knap så besværlig løsning for jer.

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

babymus77 skriver:

Jeg brugte alm vand godt med vand... Og så klippede jeg nogle stof bleer i stykker, det virkede ret godt!!! Ååå de stakkels små!!

Ja , det er sgu synd Det må vi prøve .. Skumklude kan hun i hvert fald ikke lide :/

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

Janni. skriver:

Bum bum bum.. Den var straks værre, troede det "kun" var når hun skulle tørres tør. 

Hvis det er så slemt så vil jeg nok tage hende en tur under bruseren og gøre rent i brusekabinen bagefter. Det vil nok være min løsning. 

Håber der er andre der har en bedre og knap så besværlig løsning for jer.

Det overvejede jeg også før , da der lå en skrigende pige på puslepuden Men det kan jo bare ikke altid lige lade sig gøre .. Om morgenen har vi f.eks. ikke tid til det  

Anmeld

12. januar 2012

B&J

vi tog et ekstra håndglæde og skyllede det stille væk og tog en kareklud og bruge den, den er meget blid og ellers bruger vi kartoflemel til at putte på den røde numse også en stofble i bodystokken også kigge tit efter også er den numse snart fin vores dreng får nemlig også ild rød numse når han får tænder

håber det snart er over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.