Det der undre mig meget, er at man altid hører "at hvis vi havde fået 90 mandater så ville alting være anderledes".
Men der er to ting i det.
1: Der er ikke på et eneste tidspunkt under valget i alle de meningsmålinger der var, mulighed for at S og SF, ville få 90 mandater helt alene, uden nogle form for hjælp, eller noget i nærheden af de 90 mandater.
Tvætimod, så gik begge partierne tilbage, som det også fremgik af samtlige meningsmålinger under hele valget.
Så hvis man har en eller anden ide om at man ligepludse når valget kom frem, ville få de 90 mandater, ved at love så meget som muligt, så vil jeg sige, så tror man sgu også på to torsdage i en uge.
2: Hvor i alverden vil de nogensinde skaffe alle de penge fra til alt det der har lovet????????????????
Til sidst vil jeg lige sige, at HT var aldrig blevet statsminister, hvis ikke MV havde fået så mange stemmer, som hun gjorder.
Så lad vær med at skyd på hende, hun har bare gjort det HT hele tiden gerne ville, at være statminister, uanset hvad det kostede.
For det kan ikke komme bag på hverken S eller SF, hvad MV mening var, hverken før, under og efter valget.
Så hvis man ikke har gidet at åbne ørene og hører hvad MV har sagt, så beder man jo næsten selv om det.
God dag til jer alle røde
, hilsen hende den lille blå
Anmeld