Har I fortrudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Thalia

Jeg har ikke fortrudt min stemme et øjeblik.

Jeg synes det er utroligt naivt at folk mener at en ny regering skal ændre alting i løbet af 100 dage. Som andre siger så har de overtaget efter 10 år med en blå regering, og det tager tid at komme til bunds i ting, danne sig et overblik og lave solide ændringer.

Det regeringsskiftet for mig handler om, er at de folk der nu sidder på magten har nogle værdier jeg i større grad kan relatere til. Det gør at jeg kan have større tillid til de beslutninger de træffer både på mine og på andres vejne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

lycly

Jeg har stemt nej. Jeg er skuffet over regeringen, men har ikke fortrudt. Kommer aldrig til at stemme blåt .

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Jeg tænker at der jo snart ikke længere er nogen fordel ved at yde til samfundet og tjene "mange penge" De skal jo gives til andre alligevel, så hvorfor arbejde så hårdt? Måske man hellere vil bruge sin tid hjemme hos familien og så istedet modtage børnecheck. Ja det er sådan vi tænker hjemme ved os  De mennesker der tjener så mange penge  arbejder jo hårdt, og vælger sikkert nogle andre ting fra i livet som f.eks at være hjemme ved sine børn hver aften, istedet tjener de det ekstra, hvilket gør at de har noget helt 3 at tilbyde deres familie  Nu skal de så straffes for det !!

Anmeld

12. januar 2012

Muhmi

skønneunger skriver:

Nej det har jeg ikke, der er mange ting de ikke har kunne gennemføre fordi de radikale har for meget at sige, så det vil jeg kke sige er S eller SF`s skyld.

og nu har de jo altså kun været på posten i lidt over 3 måneder, man kan ikke forvente at de skulle have nået alt efter 10 år med Blå regering.

Og lige meget hvad er jeg stadig mere enig med Rød end jeg er med Blå, så fordi de ikke har holdt alt hvad de lovede gør ikke at jeg bare hopper over på et andet hold som bestemt heller ikke holder alt hvad de lover!

Anmeld

12. januar 2012

MSM

Jeg har stemt nej, for jeg har bestemt ikke fortrudt..

Synes vi er nødt til at give dem en ærlig chance for at få tingene til at hænge sammenn.. Nu har de jo ikke haft de bedste forudsætninger for at starte på en frisk.. de skal jo først have ryddet op i det som den tidligere regerig har lavet!! Krisen var der jo også ved blå regering og så kan man sgu ikke forvente at rød regering kan komme og lave det hele om på så kort tid.. synes shu vi er nødt til at give dem en ærlig chance..

Synes det er vildt ærgeligt at vi altid skal hagle hinanden ned fordi der altid er nogle der er utilfredse. (Ikke herinde, men mere generelt)

Men det er bare min mening..

Anmeld

12. januar 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Jer der stemte RØDT til valget - har I fortrudt?

Tænker, der er så meget med at Helle har lovet ting som hun ikke har holdt. At loftet over børnechecken er blevet fjernet, men at de nu vil tage den fra de "rige"

Begrund gerne om du det blev som du havde troet 

Nej, hehe - hvorfor skulle jeg fortryde at jeg stemte efter min overbevisning? 

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle fortryde.... Skulle man ønske at man havde stemt blåt selvom det var imod ens princip og overbevisning? Det giver jo ingen mening 

Så jeg kunne altså lige så godt have stemt på Lars Løkke for så vidste jeg da i hvert fald at mine ønsker for DK ikke kom igennem - i stedet for at stemme rød og så håbe...og blive skuffet?

Det er altså ikke de principper jeg stemte efter...

Anmeld

12. januar 2012

skønneunger

Wimmie skriver:

Nej, hehe - hvorfor skulle jeg fortryde at jeg stemte efter min overbevisning? 

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle fortryde.... Skulle man ønske at man havde stemt blåt selvom det var imod ens princip og overbevisning? Det giver jo ingen mening 

Så jeg kunne altså lige så godt have stemt på Lars Løkke for så vidste jeg da i hvert fald at mine ønsker for DK ikke kom igennem - i stedet for at stemme rød og så håbe...og blive skuffet?

Det er altså ikke de principper jeg stemte efter...

Anmeld

12. januar 2012

wamse

Nej det har jeg ikke fortrudt, og kommer heller ikke til det. 

Men hvis partier på tværs af blokkene kunne bruge deres energi på at samarbejde, frem for at pege fingre af de andre, så ville Danmark sgu have bedre vilkår.

Jeg er helt ærligt ligeglad med, hvad der ikke opfyldes af løfter, men er mere interesseret i de tiltag der sker Ser på glasset som halv fyldt kontra halv tomt 

Anmeld

12. januar 2012

MSM

wamse skriver:

Nej det har jeg ikke fortrudt, og kommer heller ikke til det. 

Men hvis partier på tværs af blokkene kunne bruge deres energi på at samarbejde, frem for at pege fingre af de andre, så ville Danmark sgu have bedre vilkår.

Jeg er helt ærligt ligeglad med, hvad der ikke opfyldes af løfter, men er mere interesseret i de tiltag der sker Ser på glasset som halv fyldt kontra halv tomt 

Anmeld

12. januar 2012

cash83

Jonatansmor skriver:

Nix - jeg stemte enhedslisten og søde Johanne skuffer mig aldrig.

Skarp, intelligent og ikke nem at skræmme, lige en kvinde efter mit hjerte. Og kan ikke blive mere enig i at de stenrige firmaer burde betale en del mere til det samfund deres medarbejdere lever i.

Kunne blive ved i dagevis over nordsø-olie, bankpakker, udenlandske firmaer med årlige omsætninger på flere milliarder, der betaler minimal skat osv osv osv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.