Har I fortrudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jer der stemte RØDT - har I fortrudt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.994 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Jer der stemte RØDT til valget - har I fortrudt?

Tænker, der er så meget med at Helle har lovet ting som hun ikke har holdt. At loftet over børnechecken er blevet fjernet, men at de nu vil tage den fra de "rige"

Begrund gerne om du det blev som du havde troet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

skønneunger

Anonym skriver:

Tænker, der er så meget med at Helle har lovet ting som hun ikke har holdt. At loftet over børnechecken er blevet fjernet, men at de nu vil tage den fra de "rige"

Nej det har jeg ikke, der er mange ting de ikke har kunne gennemføre fordi de radikale har for meget at sige, så det vil jeg kke sige er S eller SF`s skyld.

og nu har de jo altså kun været på posten i lidt over 3 måneder, man kan ikke forvente at de skulle have nået alt efter 10 år med Blå regering.

Og lige meget hvad er jeg stadig mere enig med Rød end jeg er med Blå, så fordi de ikke har holdt alt hvad de lovede gør ikke at jeg bare hopper over på et andet hold som bestemt heller ikke holder alt hvad de lover!

Anmeld

12. januar 2012

Valle81

Jeg stemt rødt, og nej har ikke fortrudt

Jeg er sikker på at blå eller rød så ville ingen af dem have mulighed for at holde alle løfter. Vi har krise og rød eller blå vi vi forholde os til det. Tror ikke det er nemt at være politiker i disse lider

Forandring fryder og er spændt på hvad tiden bringer med rød regering

Anmeld

12. januar 2012

jydeinden

herfra blev stemmen blank, da muligheden både og mangler. 

jeg synes som udgangspunkt at man skal give den røde regering en chance og så må man se hvad der sker.. 

jeg synes det er fint nok at ikke alle får børnechecken, for hvorfor skal staten betale til de som har rigeligt selv ? 

Anmeld

12. januar 2012

Plysbjørnen

Jeg har stemt blankt, da min svar mulighed ikke var der og det er Njai. Nej jeg har ikke fortrudt min stemme, men jeg er stadig irriteret på regeringen.

Som jeg ser det er det ikke fordi at Helle Thorning er en klaphat af en statsminister at være (for det er hun), men det er fordi at hende Magrethe Vestager har for meget magt, det er også derfor at Helle har så svært ved at holde alle de løfter hun gav, da Magrethe Vestager trækker den forkerte vej.

Og hvad gælder børnechekken synes jeg det er helt okay at de rige, og her tænker jeg mest på folk som Lars Larsen, Jørgen Clausen (Danfoss) og Christiansen Familien (lego), ikke får en børnechek.

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg stemte rød, og jeg har ikke fortrudt det 

Hun har lovet nogle ting som ikke bliver overholdt, men uanset om man er rød eller blå så lover de ting de ikke holder. Men jeg er optimistisk og tror på at vi snart kan se et fremskidt i vores skønne land 

Anmeld

12. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
jydeinden skriver:

herfra blev stemmen blank, da muligheden både og mangler. 

jeg synes som udgangspunkt at man skal give den røde regering en chance og så må man se hvad der sker.. 

jeg synes det er fint nok at ikke alle får børnechecken, for hvorfor skal staten betale til de som har rigeligt selv ? 

Helt enig

Anmeld

12. januar 2012

LenaJohansen

Jeg stemte blå

Anmeld

12. januar 2012

lio

Det er svært at trumfe igennem hvis der ikke er flertal, så jeg kan ikke se at valget "rød" allerede kan skuffe, der er gået kort tid og jeg har ikke forventet MERE på de 3 måneder, desuden er det en hård tid så vil helt klart give mine forventninger en chance.

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg stemte blåt, så jeg har stemt blank

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.