Musik under fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

CmarianN

Hej derude! 

Er der nogen af jer der havde musik under jeres fødsel?

-hvis ja hvordan var det så? Kan det anbefales eller frarådes?

Er der nogen derude som overvejer at have musik under den forestående fødsel?

-hvis ja hvorfor? Hvad taler for og i mod?

God aften og god nat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

norenberg

Vi havde musik under fødslen...jordmoderen satte netradioen til at køre på sygehusets bærbar....jeg syntes det var meget hyggeligt...vi hyggede også med kaffe og kage lige indtil presse fasen fik epidural så dwt var en fantastisk fødsel med oversku og energi...

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

norenberg skriver:

Vi havde musik under fødslen...jordmoderen satte netradioen til at køre på sygehusets bærbar....jeg syntes det var meget hyggeligt...vi hyggede også med kaffe og kage lige indtil presse fasen fik epidural så dwt var en fantastisk fødsel med oversku og energi...

Høhøh, hvor fedt!!

Kan lige forstille mig en forsamling der sidder og hygger med kaffe og kage - kvinden trækker vejret dybt og siger - Sååh, så er det vidst nu den lille skal ud

Anmeld

12. januar 2012

norenberg

Darling<3 skriver:

Høhøh, hvor fedt!!

Kan lige forstille mig en forsamling der sidder og hygger med kaffe og kage - kvinden trækker vejret dybt og siger - Sååh, så er det vidst nu den lille skal ud

Ja med sådan en epi....kan man jo næsten flyve....havde min mor med i telefonen indtil 10 min før presse fasen satte ind. så det var rigtig rå hygge

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

norenberg skriver:

Ja med sådan en epi....kan man jo næsten flyve....havde min mor med i telefonen indtil 10 min før presse fasen satte ind. så det var rigtig rå hygge

Hehe, det lyder sku som en skøn fødsel du havde!

Gjorde det ikke mega nuller at få lagt den der epi??

Tænker nemlig at jeg gerne vil gemmenføre uden smertelendring...

Anmeld

12. januar 2012

CmarianN

norenberg skriver:

Ja det lyder da overskudsagtigt og hyggeligt :-)

Anmeld

12. januar 2012

CmarianN

norenberg skriver:

Ej hvor skægt :-D sikke da en oplevelse for jer alle!

Anmeld

12. januar 2012

FruStolpe

CmarianN skriver:

Hej derude! 

Er der nogen af jer der havde musik under jeres fødsel?

-hvis ja hvordan var det så? Kan det anbefales eller frarådes?

Er der nogen derude som overvejer at have musik under den forestående fødsel?

-hvis ja hvorfor? Hvad taler for og i mod?

God aften og god nat 

Om så Sussie og Leo havde stået ved siden af sengen, så havde jeg ikke registreret det.

Min fødsel tog 5 timer fra vandet gik og veerne kom. Så jeg havde lukket mig inde i mig selv og lagde ikke mærke til hvad eller hvem der var omkring mig.

Anmeld

12. januar 2012

LR85

Jeg overvejer musik under fødsel. Tænker a tage noget roligt ynglingsmusik med. Evt Tina Dickow i mit tilfælde. 

Er spændt på om jeg registrere det og om det 'hjælper' 

Anmeld

12. januar 2012

juni76

Jeg fødte hjemme og radioen kørte. fra vandet gik til jeg havde født gik der 4 timer. Jeg hørte slet slet ik musikken. Men min kærste lagde mærke til hvad musik der blev spillet,da jeg fødte. og når han høre det stykke nu,så bliver han helt blød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.