når det er slut med af få børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

4kløver

Mor og meget mere skriver:

Det var frygteligt svært for mig at erkende, at det var slut efter nr. tre, og det tog mig 7-8 år, før jeg helt slap tanken om at få en til.

Jeg ELSKEDE at være gravid og føde og at have babyer - har aldrig været lykkeligere end i de år, børnene kom til.

Men - nu har jeg det helt fint med det! Jeg synes, det er hårdt "arbejde" at have tre teenagere, og jeg længes indimellem efter at stikke af hjemmefra   Jeg føler mig helt afklaret omkring, at det var lige netop de her tre dejlige unger, vi skulle have - og jeg er ikke blevet mindre kvindelig. Nu frygter jeg bare overgangsalderen - jeg tror alligevel, den vil sætte nogle tanker i gang omkring livets forgængelighed osv. osv.

Det samme her. Jeg havde fået det baby ud af hovdet da min mand ikke var klar til børn. Jeg havde selv børn så det var ok med mig. Men i 08 var han klar til børn så vi fik en i okt 09 og en her sidst i nov 11. Så nu er det kommet tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MariaJ

4kløver skriver:

Fik kejsersnit sidst og det siges at der helst skal gå 2 år og ca 1 år med at blive gravid og være gravid så er jeg nok 39 når den kommer så Syndes jeg at jeg er for gamle.

Ja, du har jo også store børn, så jeg kan egentlig godt forstå din tankegang. På den anden side giver det måske først virkelig sig selv den dag man faktisk ikke kan få flere. Håber du finder ro med din beslutning, hvis I ikke vil have flere. Det handler måske også lidt om at have overskud nok til de børn man allerede har.

Anmeld

12. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg er rimeligt afklaret med det. den yngste vi fik var en lille luksus, og vi har været enige om fra starten at han var den sidste.

jeg vil meget gerne steriliseres, for at slå det helt ud af hovedet, men min læge er ikke helt nem at overtale til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.