når det er slut med af få børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

4kløver

Hvordan havde i det.?
Jeg har det ikke godt ved tanken. Er tom indei har det også som om at min tid som kvinde er slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

TbCp

Jeg har det helt fint med det.... endnu i hvertfald, men nu er Mikkel også kun 1 md....

Den sidste fødsel og efterfølgende forløb har dog været så forfærdeligt at jeg aldrig ALDRIG vil igennem en fødsel igen... så tror det bliver ved med at være ok for mig at vi ikke skal have flere

Anmeld

11. januar 2012

celkt

jeg ved, jeg kommer til at få det forfærdeligt med det... Og jed vil gå og spekulere på, om vi ikke liiiiiige skulle have en til. SÅånår det er definitivt slut med børn skal jeg sterilliseres, for så kan jeg bruge mine tanker på noget andet. Og så må jeg hellere igang med en masse projekter, kinesisk på aftensskole, jurastudiet eller hvad ved jeg...

Anmeld

11. januar 2012

JeNoVa

4kløver skriver:

Hvordan havde i det.?
Jeg har det ikke godt ved tanken. Er tom indei har det også som om at min tid som kvinde er slut.

Jeg føler mig lettet!

Jeg har altid ønsket børn, men det med at være gravid og føde er ikke lige mig, så jeg er glad for at være færdig med det.

Jeg synes heller ikke, at min kvindelighed sidder i livmoderen, og jeg ville have været steriliseret efter min seneste graviditet, men det blev jeg frarådet på grund af min alder.

Anmeld

11. januar 2012

4kløver

TbCp skriver:

Jeg har det helt fint med det.... endnu i hvertfald, men nu er Mikkel også kun 1 md....

Den sidste fødsel og efterfølgende forløb har dog været så forfærdeligt at jeg aldrig ALDRIG vil igennem en fødsel igen... så tror det bliver ved med at være ok for mig at vi ikke skal have flere

Det kan jeg godt forstå. Håber Mikkel har det godt..

Anmeld

11. januar 2012

BinaMor

så er du vidst ikke færdig. jeg kan mærke jeg er. jeg sys det er så hårdt med 2 børn. og jeg syntes ikke det gøre mig mere ukvindelig. tværtimod. nu kan jeg inddrage min egen krop til mig selv igen og nyde at elske med min mand uden at have  et ønske om en baby mere i baghovedet.

Anmeld

11. januar 2012

4kløver

celkt skriver:

jeg ved, jeg kommer til at få det forfærdeligt med det... Og jed vil gå og spekulere på, om vi ikke liiiiiige skulle have en til. SÅånår det er definitivt slut med børn skal jeg sterilliseres, for så kan jeg bruge mine tanker på noget andet. Og så må jeg hellere igang med en masse projekter, kinesisk på aftensskole, jurastudiet eller hvad ved jeg...

Jeg har det på samme måde lige en til. Men fik ks her sidst og de siges jo at der skal gå et par år også vis man ikke lige bliver gravid første gang.Man skal jo også se på ens alder..

Anmeld

11. januar 2012

4kløver

JeNoVa skriver:

Jeg føler mig lettet!

Jeg har altid ønsket børn, men det med at være gravid og føde er ikke lige mig, så jeg er glad for at være færdig med det.

Jeg synes heller ikke, at min kvindelighed sidder i livmoderen, og jeg ville have været steriliseret efter min seneste graviditet, men det blev jeg frarådet på grund af min alder.

Tak for svar kan godt forstå dig vis du ikke har det godt med det.

Anmeld

11. januar 2012

4kløver

BinaMor skriver:

så er du vidst ikke færdig. jeg kan mærke jeg er. jeg sys det er så hårdt med 2 børn. og jeg syntes ikke det gøre mig mere ukvindelig. tværtimod. nu kan jeg inddrage min egen krop til mig selv igen og nyde at elske med min mand uden at have  et ønske om en baby mere i baghovedet.

Det er jeg heller ikke vis du spøger manden.

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

4kløver skriver:

Hvordan havde i det.?

Ihh glæder mig til at bettemand er kommet ud sund og rask og jeg kan sige nu er det slut, aldrig igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.