Ja du har nok ret i, at det bliver lidt vildt nogle gange. Men nogen gange synes jeg også folk er rigtig hurtig til, at drage nogle konklusioner ud fra en tekst, som de ikke har læst ordentligt eller har misforstået - og så går det jo helt galt 
Jeg må indrømme, at jeg intet problem har med at sige min mening (det er jo altså et debatforum og det siger lidt sig selv at meninger vil blive ytret), at folk så nogle gange ikke er enige, det kan jeg ikke gøre noget ved. Men man har bestemt lov til, at have sin egen mening og det synes jeg ikke folk er gode til, at respektere.
Når folk fare op over et indlæg jeg har skrevet, som de f.eks. har misforstået, så bliver jeg lidt irriteret for det bliver gjort til nogle ting som det slet ikke er og så kan jeg måske godt komme til at sige det på en lidt trælst måde 
Men kalde folk trælse ting, køre hetz eller nedgøre nogen bevist - det synes jeg bestemt ikke høre hjemme.
Kommer folk til, at sige noget trælst og måske egentlig fortryder det eller var lidt for hurtigt på aftrækkeren, så må folk også et eller andet sted "tilgive" personen og lade være med bare at fryse folk ude 
Anmeld