Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Jeg kan helt sikkert godt følge dig  

Men jeg må også sige, at mange er rigtig gode til at skrive sarkastisk/ironisk, hvor de udadtil skriver "pænt", men med rigtig grimme undertoner. Måske er det det, at denne udtalelse er bygget på. Men jeg ved det ikke

Det er netop det vi ikke ved ìg som jeg gerne ville vide da kommunikation jo er spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Höör skriver:

Men det er vel heller ikke fair at man så selv drejer hvad der rent faktisk er skrevet i den anden debat i denne debat?? det var egenlig der jeg ville henne

Og tilføjer lige da jeg glemte at svare på de spørgsmål. - Nej det er bestemt ikke fair hvis man tager et citat fra en anden tråd og omskriver eller putter mere ind.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym

Höör skriver:

Nu har jeg bare læst den debat igennem ìg kan ikke finde den udtalelse så derfor ville jeg da gerne se den for synes måske netop det er unfair hvis det er blevet drejet i forhold til den person der skrev det endvidere er hun jo ano så ingen sner hvem hun er og kunne jo ligesom ikke skrive privat til hende grundet ano hvilket er ok jeg ville som sagt gerne bare se det for kan ikke finde udtalelsen

aner ikke om man kan se debatten mere, fordi den blevet Lukket af moderat...

Anmeld

11. januar 2012

gonefishing

LunaLykke skriver:

Er jeg den eneste som sidder med en følelse af, at nogen brugere herinde, KUN er her for at ytre sin mening om ALTING? 
Det er selvfølgelig i orden, at komme med sin mening, det er jo også et diskussions forum. Men jeg synes virkelig her på det sidste, at jeg er stødt på brugere herinde, som kun siger sin mening, for at genere og for at nedgøre andre. Der kommer virkelig mange fordømmende ord i øjeblikket. Hvor er det ærgeligt altså, for jeg synes virkelig det ødelægger stemningen.

Er jeg bare sart, eller har andre samme opfattelse?? 

den oplevelser har jeg også haft. Men tror alle forums har disse typer. 

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

aner ikke om man kan se debatten mere, fordi den blevet Lukket af moderat...

Jeg har netop læst den der lort i karet og den er da åben og eksisterende

Anmeld

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Höör skriver:

Men der er bare en sætning der lagde sig helt utrolig tæt op af så derfor jeg imødekom indlægget med positiv undren Netop fordi jeg håber den teori du fremlægger er den korrekte

Arh ok - ja det ved jeg jo ikke da jeg stoppede med at læse tråden efter kort tid da jeg netop kunne frygte det kunne blvie en meget fordømmende tråd.
Det er selvfølgelig ikke ok hvis det er tilfældet at der er blevet skrevet lidt på et indlæg.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror bestemt ikke du vil lave en hetz, jeg tænker bare at det ikke vil være okay at hænge en person ud, heller ikke selvom en eventuel person har kørt hetz mod en anden.

Og om det den anonyme skrev er et direkte citat kan jeg være i tvivl om. Tror måske mere det bare var for at sige at sådanne kommentarer for nogen til at græmme sig da det for nogen/de fleste ikke hører til på et åbent forum.

det er dog en udtalese som er blevet sagt, men vi skal ik hænge nogen ud...

Anmeld

11. januar 2012

Anonym

Höör skriver:

Jeg har netop læst den der lort i karet og den er da åben og eksisterende

det er heller ikke den.. men min fejl at skrive det, for som andre skriver herinde skal man ikke hænge andre ud.

Anmeld

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

det er dog en udtalese som er blevet sagt, men vi skal ik hænge nogen ud...

Ok og tak for det. Nej vi skal nemlig ikke hænge nogen ud,..

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

det er heller ikke den.. men min fejl at skrive det, for som andre skriver herinde skal man ikke hænge andre ud.

Nej netop pointen så fin udmelding med anerkendelse af fejl det er flot - og det mener jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.