Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

lycly

Frk-Lotusblomst skriver:

Jooo bølgerne går lidt højt herinde engang imellem.. Især det der med at lave et indlæg i en debat blot for at starte en ny diskussion synes jeg der er rigtig meget af i tiden.. Og meget hetz på folk.. Desværre...

Denne debat kan også blive farlig..

Så derfor : Vi holder lige den sobre tonen .  Tak

Håber da ikke denne debat går hen og bliver farlig, lægger slet ikke op ti at den skal blive det. Men nogen kan måske føle sig ramt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

nej det er du ikke..

men desværre kan dette indlæg os gå hen og blive farligt... men det håber jeg da ik..

man ja... Er ved at brække mig over nogle brugere, som disser ind totalt meget.--

''her er et eksempel: EJ HVAD ????? Er du ikke ved dit barn imens det er i bad, puh ha vil jeg aldrig nogen sinde gøre selv. eeeej stakkels dit barn osv osv... ''

hader de mennesker der skriver sådan til folk

Ja, det er lige præcis kommentarer i den stil jeg mener. SÅ tarveligt, at komme med sådanne bemærkninger.

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

LunaLykke skriver:

Nej, langt fra. Der har bare været nogel debatter for tiden, som nok er lidt brandfarlige og hvor folk kommer med nogle rimelig heftige bemærkninger. Men der skal være plads til diskussioner, men de skal holdes i en sober tone

Ja selvfølgelig... De debatter tror jeg ikke lige jeg har set... 

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Emily-2012 skriver:

Jeg er enig. 

Synes der er rigtig mange som skriver/kommentere indlæg på en måde som man godt kan tænke at det var da ikke særligt pænt skrevet.

Ikke at man ikke må komme med sin mening, MEN kan plejer jo liiiige at skulle tænke før man taler.. Og det er vel det samme selvom det er på et forum.

Lige præcis. Og de fleste ville aldrig sige den slags ting, face to face. Men mange er pludselige modige på skrift, men jeg synes der gælder de sammer uskrevne regler på skrift, som i almindelig tale: Man taler/skriver ordentlig til hinanden

Anmeld

11. januar 2012

Muhmi

Er jeg den eneste som sidder med en følelse af, at nogen brugere herinde, KUN er her for at ytre sin mening om ALTING? 
Det er selvfølgelig i orden, at komme med sin mening, det er jo også et diskussions forum. Men jeg synes virkelig her på det sidste, at jeg er stødt på brugere herinde, som kun siger sin mening, for at genere og for at nedgøre andre. Der kommer virkelig mange fordømmende ord i øjeblikket. Hvor er det ærgeligt altså, for jeg synes virkelig det ødelægger stemningen.

Er jeg bare sart, eller har andre samme opfattelse?? 

Nej du er bestemt ikke den eneste...!

Jeg forsøger at være positiv, men det dælme svært når man får en masse negative svar lige i face!

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

nej det er du ikke..

men desværre kan dette indlæg os gå hen og blive farligt... men det håber jeg da ik..

man ja... Er ved at brække mig over nogle brugere, som disser ind totalt meget.--

''her er et eksempel: EJ HVAD ????? Er du ikke ved dit barn imens det er i bad, puh ha vil jeg aldrig nogen sinde gøre selv. eeeej stakkels dit barn osv osv... ''

hader de mennesker der skriver sådan til folk

Nu jeg bare nysgerrig men kan du ikke loge linke til hvor der blev skrevet stakkels dit barn??

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Nu jeg bare nysgerrig men kan du ikke loge linke til hvor der blev skrevet stakkels dit barn??

Nu det ikke for at blande mig, men det synes jeg ikke hun skal. Jeg har ikke lavet denne debat for direkte at hænge nogen ud. Det er mere generelt, det her handler om. Det her skal ikke gå hen og blive endnu en hetz

Anmeld

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

LunaLykke skriver:

Nu det ikke for at blande mig, men det synes jeg ikke hun skal. Jeg har ikke lavet denne debat for direkte at hænge nogen ud. Det er mere generelt, det her handler om. Det her skal ikke gå hen og blive endnu en hetz

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Nu har jeg bare læst den debat igennem ìg kan ikke finde den udtalelse så derfor ville jeg da gerne se den for synes måske netop det er unfair hvis det er blevet drejet i forhold til den person der skrev det endvidere er hun jo ano så ingen sner hvem hun er og kunne jo ligesom ikke skrive privat til hende grundet ano hvilket er ok jeg ville som sagt gerne bare se det for kan ikke finde udtalelsen

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Muhmi skriver:

Nej du er bestemt ikke den eneste...!

Jeg forsøger at være positiv, men det dælme svært når man får en masse negative svar lige i face!

Lige præcis. Og det er svært at undgå at man lader sig rive med, for der er jo grænser for hvad man vil finde sig i! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.