Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Frk-Lotusblomst skriver:

Prøv t læs mit svar til TS det handler ikke om hetz men om jeg ikke kan finde udtalelsen i debatten overhoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

LunaLykke skriver:

Håber da ikke denne debat går hen og bliver farlig, lægger slet ikke op ti at den skal blive det. Men nogen kan måske føle sig ramt.

Er slet ikke i tvivl om du ikke har startet denne tråd for at få noget dårligt ud af den.
vi er mange der er her, vi har forskellige opfattelser af ting, forskellige meninger (nogen mere brandfarlige end andre) og ja, nogen blvier mere modige når de sidder "gemt" bag en skærm. Mange af de ting der engang imellem bliver skrevet herinde (når bølgen går højt) tør jeg vædde på man ikke ville sige til et menneske face to face.

Anmeld

11. januar 2012

Emily2012<3

LunaLykke skriver:

Lige præcis. Og de fleste ville aldrig sige den slags ting, face to face. Men mange er pludselige modige på skrift, men jeg synes der gælder de sammer uskrevne regler på skrift, som i almindelig tale: Man taler/skriver ordentlig til hinanden

Ja jeg er kun enig.. 

Anmeld

11. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Höör skriver:

Prøv t læs mit svar til TS det handler ikke om hetz men om jeg ikke kan finde udtalelsen i debatten overhoved

Tror bestemt ikke du vil lave en hetz, jeg tænker bare at det ikke vil være okay at hænge en person ud, heller ikke selvom en eventuel person har kørt hetz mod en anden.

Og om det den anonyme skrev er et direkte citat kan jeg være i tvivl om. Tror måske mere det bare var for at sige at sådanne kommentarer for nogen til at græmme sig da det for nogen/de fleste ikke hører til på et åbent forum.

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Nu har jeg bare læst den debat igennem ìg kan ikke finde den udtalelse så derfor ville jeg da gerne se den for synes måske netop det er unfair hvis det er blevet drejet i forhold til den person der skrev det endvidere er hun jo ano så ingen sner hvem hun er og kunne jo ligesom ikke skrive privat til hende grundet ano hvilket er ok jeg ville som sagt gerne bare se det for kan ikke finde udtalelsen

Det er også fair nok og det er på ingen måde fair at fordreje bemærkninger, det er jeg helt enig i. Jeg ville bare sikre mig, at denne debat ikke ender ud i en hetz, derfor bad jeg om at hun ikke linkede

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror bestemt ikke du vil lave en hetz, jeg tænker bare at det ikke vil være okay at hænge en person ud, heller ikke selvom en eventuel person har kørt hetz mod en anden.

Og om det den anonyme skrev er et direkte citat kan jeg være i tvivl om. Tror måske mere det bare var for at sige at sådanne kommentarer for nogen til at græmme sig da det for nogen/de fleste ikke hører til på et åbent forum.

Men det er vel heller ikke fair at man så selv drejer hvad der rent faktisk er skrevet i den anden debat i denne debat?? det var egenlig der jeg ville henne

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Det er også fair nok og det er på ingen måde fair at fordreje bemærkninger, det er jeg helt enig i. Jeg ville bare sikre mig, at denne debat ikke ender ud i en hetz, derfor bad jeg om at hun ikke linkede

Men hvis en anden så finder den udtalelse der er omtalt vil jeg meget gerne se den for holder mig neutral til jeg har læst det men findes den virkelig ikke ja så det da ret dobbelt moralsk at udtale sig i denne debat med et svar hvor man negativt drejer hvad andre har skrevet hvis du kan følge mig?? dermed sagt jeg tror mange selv mener de kommunikere på fair vis men hvis man kigger lidt så hænger det ikke sådan sammen

Anmeld

11. januar 2012

Anonym

Höör skriver:

Men det er vel heller ikke fair at man så selv drejer hvad der rent faktisk er skrevet i den anden debat i denne debat?? det var egenlig der jeg ville henne

Jeg ser det ikke som en drejning.. Men blot at den anonyme giver et fiktivt eksempel.
Jeg tænkte skraks på den tråd med "Lort i karet" men jeg gad end ikke gå ind og kigge fordi jeg regnede med at bemærkningen var fiktiv. Men en sådan tråd kan nemlig sagtens gå over i sådanne bemærkninger - ikke at den har gjort det..
Jeg har ihvertfald flere gange stødt på fordømmende bemærkninger og tror egentlig bare det var der den anonyme ville hen.

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Men hvis en anden så finder den udtalelse der er omtalt vil jeg meget gerne se den for holder mig neutral til jeg har læst det men findes den virkelig ikke ja så det da ret dobbelt moralsk at udtale sig i denne debat med et svar hvor man negativt drejer hvad andre har skrevet hvis du kan følge mig?? dermed sagt jeg tror mange selv mener de kommunikere på fair vis men hvis man kigger lidt så hænger det ikke sådan sammen

Jeg kan helt sikkert godt følge dig  

Men jeg må også sige, at mange er rigtig gode til at skrive sarkastisk/ironisk, hvor de udadtil skriver "pænt", men med rigtig grimme undertoner. Måske er det det, at denne udtalelse er bygget på. Men jeg ved det ikke

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg ser det ikke som en drejning.. Men blot at den anonyme giver et fiktivt eksempel.
Jeg tænkte skraks på den tråd med "Lort i karet" men jeg gad end ikke gå ind og kigge fordi jeg regnede med at bemærkningen var fiktiv. Men en sådan tråd kan nemlig sagtens gå over i sådanne bemærkninger - ikke at den har gjort det..
Jeg har ihvertfald flere gange stødt på fordømmende bemærkninger og tror egentlig bare det var der den anonyme ville hen.

Men der er bare en sætning der lagde sig helt utrolig tæt op af så derfor jeg imødekom indlægget med positiv undren Netop fordi jeg håber den teori du fremlægger er den korrekte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.