Har han en anden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Gaia

Det havde jeg bare IKKE fundet mig i! Var blevet så ked af det og vred! Søde, smukke osv.skriver man bare ikke til andre end sin kæreste. Jeg var flejnet skråt! Havde forlangt at det var stoppet omgående. Puha...var virkelig blevet ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

maryjane

Find dig ikke i noget søde du, der er nok desværre ugler i mosen. Og hvis man bare er venner kunne man så i det hele taget ikke bare undlade alle de kvalme ord som f.eks 'søde' osv det ER da logisk at det lyder mistænkeligt. De bedste tanker til dig.

Anmeld

23. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg har skam ikke noget imod at man kalder andre søde, jeg kalder selv mine drengevenner søde ligesom at de kalder mig søde...

Men når man skriver alt muligt andet end søde, ringer sammen hele tiden på mærkelig tidspunkter, skriver godmorgen og godnat - ja der er så meget, så ville jeg sku bliver sur. Selvfølgelig er der noget galt så!

Anmeld

23. januar 2012

MorDk

Jeg ville altså ikke finde mig i det.... det er helt sikkert!

Anmeld

23. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

JA....

Og da særligt hvis det er en du ikke kender og som han ikke altid har skrevet sådan til?????

Anmeld

23. januar 2012

madsenmor

med risiko for at få hovedet rykket af vil jeg gerne lige sige rolig nu... 11års ægteskab og børn hvor af den ene er helt ny er ikke noget man smider væk fordi han skriver søde og smukke til en veninde der har det svært lige pt. og det tvivler jeg også på at han ønsker.

han viser da at det er dig han vil være sammen med og han holder ikke umidbart noget skjult for dig, så slå koldt vand i blodet..

under alle omstændigheder skal du finde ud af hvad du vil og ikke vil finde dig i, når du er nået frem til det må du sætte din mand ned og snakke med ham om hvad du er nået frem til også må i jo tage det der fra, hvis du ikke bryder dig om hans sms'er lige meget hvad han lægger i dem skal han da have det afvide så han har en mulighed for at ændre det inden du sviner en af hans veninder til eller være går med børnene...

Anmeld

23. januar 2012

karina1980

med risiko for at få hovedet rykket af vil jeg gerne lige sige rolig nu... 11års ægteskab og børn hvor af den ene er helt ny er ikke noget man smider væk fordi han skriver søde og smukke til en veninde der har det svært lige pt. og det tvivler jeg også på at han ønsker.

han viser da at det er dig han vil være sammen med og han holder ikke umidbart noget skjult for dig, så slå koldt vand i blodet..

under alle omstændigheder skal du finde ud af hvad du vil og ikke vil finde dig i, når du er nået frem til det må du sætte din mand ned og snakke med ham om hvad du er nået frem til også må i jo tage det der fra, hvis du ikke bryder dig om hans sms'er lige meget hvad han lægger i dem skal han da have det afvide så han har en mulighed for at ændre det inden du sviner en af hans veninder til eller være går med børnene...

kan kun stemme i, vil så tilføje at jeg har stået i den situation og kvinden stoppede ikke og manden, kunne ikke få hende til det,

så skrev jeg pænt at jeg var opmærksom på at de skrev og at jeg gerne ville vide hendes videre formål med dette, for hvis hendes intr. var så stor i min mand, burde hun kunne sige det til mig også, hvis ikke skulle hun stoppe sine skriverier, da jeg ikke fandt dem ok.

hun har siden ikke skrevet, men det skal lige siges at jeg jo læste alt de skrev, da manden her selv var træt af det

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Tog en ordentlig snak med manden for et par dage siden og han påstår hårdnakket at der ikke foregår noget :/ Stoler på ham, men har bedt ham stoppe med at kalde hende søde ting... 

Igår fandt jeg så ud af at hun har rendt rundt og fortalt at de havde noget kørende, så tog en snak med hende... Hun blev vidst noget paf?! Hun havde åbenbart netop haft 'forkerte' planer med min gemal, men min mand ved jo ikke engang når der blir flirtet med ham...?! Så han har set det som harmløs SMS-snak.

Men hun har da ikke skrevet til ham endnu, og hun plejer og skrive/ringe hver dag... 

Håber det stopper?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.