med risiko for at få hovedet rykket af vil jeg gerne lige sige rolig nu... 11års ægteskab og børn hvor af den ene er helt ny er ikke noget man smider væk fordi han skriver søde og smukke til en veninde der har det svært lige pt. og det tvivler jeg også på at han ønsker.
han viser da at det er dig han vil være sammen med og han holder ikke umidbart noget skjult for dig, så slå koldt vand i blodet..
under alle omstændigheder skal du finde ud af hvad du vil og ikke vil finde dig i, når du er nået frem til det må du sætte din mand ned og snakke med ham om hvad du er nået frem til også må i jo tage det der fra, hvis du ikke bryder dig om hans sms'er lige meget hvad han lægger i dem skal han da have det afvide så han har en mulighed for at ændre det inden du sviner en af hans veninder til eller være går med børnene...
kan kun stemme i, vil så tilføje at jeg har stået i den situation og kvinden stoppede ikke og manden, kunne ikke få hende til det,
så skrev jeg pænt at jeg var opmærksom på at de skrev og at jeg gerne ville vide hendes videre formål med dette, for hvis hendes intr. var så stor i min mand, burde hun kunne sige det til mig også, hvis ikke skulle hun stoppe sine skriverier, da jeg ikke fandt dem ok.
hun har siden ikke skrevet, men det skal lige siges at jeg jo læste alt de skrev, da manden her selv var træt af det
Anmeld