Har han en anden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Ta en god snak med ham. Hvis du har været sammen med ham i 11 år, så kender du ham, formodetlig, som din egen baglomme. Og kan se på ham om han lyver eller ej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Bassemor<3

Jeg ville nok lige konfronterer kæresten ! For det lyder da som noget ikke ok ! 

Men vil så også sige, at jeg har da en kammerat som skriver søde osv. til mig. Og han skriver også hvis han er blevet single, er ked af det eller bare vil snakke, og der er absolut ingenting imellem mig og ham ud over venskab.

Jeg har prøvet at være hende kællingen som kæresten troede var utro med ham. Ham min kammerats kæreste havde på et tidspunkt set nogle smser mellem mig og ham, igen der er virkelig intet mellem mig og ham og jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 6 år. Nå man jeg havde i hvert fald en meget sur pige i røret som bare mente jeg skulle pisse aht ! Jeg fortalte hende så, at der virkelig ikke var noget at være nervøs for, og at vi bare var venner, come on, vi bor næsten 200. km fra hinanden ? Men det ville hun ikke høre tale om og var sikker på at jeg knebbede hendes kæreste, jeg kunne ikke gøre andet end at fortælle hende at jeg synes hun skulle snakke emd hendes kæreste hvis hun mente HAN havde overskredet hendes grænse 

Anmeld

11. januar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

JA

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

hvis min kæreste havde gjort det, så var jeg godtnok blevet både sur, ked af det og urolig må jeg ærligt indrømme..

Anmeld

11. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Havde min mand skrevet sådan til andre end mig,så havde han ikke kunne se ungerne og mig,for bare røg fra min sko såler på vej ud af døren.

Jeg ville ingengang gide konfrontere ham med det,for bare det at han kan tro det er i orden at skrive sådan,viser mig,at han ikke er manden for mig,da vi så tydligt ikke har de samme værdier i livet.

Så ja jeg vil mene der er ugler i mosen..

Du skal da lige have et kram på vejen..

Anmeld

14. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha, jeg ville være meget mistænksom...

Har du konfronteret ham?

Anmeld

19. januar 2012

heaven

han skal konfronteres og have en god forklaring, og hun skal have at vide at hun skal back off!!!

Jannie

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Update: 

Hun skriver stadig til ham. Har gjort det hele aftenen idag! Bla. 'en skam du skal være hjemme. Jeg har nemlig fået udgangstilladelse' - det fortalte han selv hun sagde. Lød irriteret over det, så jeg sagde til ham, han hellere måtte skifte bukser og ta' deo på :/ Men han sku' sgu ingen steder! 

Kalder hende stadig smukke og søde, men siger det bare er venligt ment. Det kalder han jo så bare mig oz, og der er det jo ikke 'venligt', men 'kærligt' ment... 

Han siger, de kun er venner.... 

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

heaven skriver:

han skal konfronteres og have en god forklaring, og hun skal have at vide at hun skal back off!!!

Jannie

Er venner med hende på facebook -tænkte jeg ville ha' min 'fjende' tættere på :p 

Hun får snart ren besked af mig!!

Anmeld

20. januar 2012

sandorff

mea skriver:

Havde min mand skrevet sådan til andre end mig,så havde han ikke kunne se ungerne og mig,for bare røg fra min sko såler på vej ud af døren.

Jeg ville ingengang gide konfrontere ham med det,for bare det at han kan tro det er i orden at skrive sådan,viser mig,at han ikke er manden for mig,da vi så tydligt ikke har de samme værdier i livet.

Så ja jeg vil mene der er ugler i mosen..

Du skal da lige have et kram på vejen..

lige præcis. selv om der ikke er mere i det, er det bare IKKE OK at skrive sådan noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.