Anonym skriver:
Update:
Hun skriver stadig til ham. Har gjort det hele aftenen idag! Bla. 'en skam du skal være hjemme. Jeg har nemlig fået udgangstilladelse' - det fortalte han selv hun sagde. Lød irriteret over det, så jeg sagde til ham, han hellere måtte skifte bukser og ta' deo på :/ Men han sku' sgu ingen steder!
Kalder hende stadig smukke og søde, men siger det bare er venligt ment. Det kalder han jo så bare mig oz, og der er det jo ikke 'venligt', men 'kærligt' ment...
Han siger, de kun er venner....
Jeg ville nu også være bekymret, for det lyder ikke som "ingenting" i mine ører...
Det lyder nærmere som, "jeg prøver lige at spille på to heste og se hvad jeg kan få ud af det"
Søde kunne jeg nok gå med til at han skrev til en anden kvinde, men ikke smukke og snut!!! For så ligger der mere i det... Jeg kan nemlig selv kalde alle folk for søde, uden at der ligger mere i det...
Syntes godt nok også at hende tøsen er noget fræk når hun lægger op til ham på den måde...
Det gør man bare ikke, når den anden er i et fast forhold med børn...
slut.... ingen undskyldning.
Håber at han taler sandt når han siger der ikke er andet end venskab, men altså... måden der bliver sms'et siger noget andet og det er han nødt til at forstå hvordan påvirker dig
og så gøre noget ved...
Qnuz
Anmeld