Har han en anden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

sandorff

Anonym skriver:

Update: 

Hun skriver stadig til ham. Har gjort det hele aftenen idag! Bla. 'en skam du skal være hjemme. Jeg har nemlig fået udgangstilladelse' - det fortalte han selv hun sagde. Lød irriteret over det, så jeg sagde til ham, han hellere måtte skifte bukser og ta' deo på :/ Men han sku' sgu ingen steder! 

Kalder hende stadig smukke og søde, men siger det bare er venligt ment. Det kalder han jo så bare mig oz, og der er det jo ikke 'venligt', men 'kærligt' ment... 

Han siger, de kun er venner.... 

bullshit!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

KissMe

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

Ikke for at tage haabet fra dig, men det gjorde min ekskaereste ogsaa med en af sine kollegaer - og det endte med at jeg tog dem paa fersk gerning.

Det skal saa lige siges at min venindes storebror og jeg skriver 여보 (yeobo, svarer til skat) til hinanden og han er ikke andet end en god ven, naesten en bror.

Anmeld

21. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

Jeg ville konfrontere med det SAMME !! Det skal min kæreste bare ikke skrive til NOGEN som helst.. NIXEN

Anmeld

21. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Så vil jeg være MEGET bekymret!!!!

Anmeld

21. januar 2012

Father

Anonym skriver:

Har du kigget på hans telefon er forholdet dødt, uanset om han ser en anden.

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

TbCp skriver:

Ja det ville jeg godt nok være da og ville konfrontere min mand med det samme!

Det tænker jeg også Ubehageligt

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Update: 

Hun skriver stadig til ham. Har gjort det hele aftenen idag! Bla. 'en skam du skal være hjemme. Jeg har nemlig fået udgangstilladelse' - det fortalte han selv hun sagde. Lød irriteret over det, så jeg sagde til ham, han hellere måtte skifte bukser og ta' deo på :/ Men han sku' sgu ingen steder! 

Kalder hende stadig smukke og søde, men siger det bare er venligt ment. Det kalder han jo så bare mig oz, og der er det jo ikke 'venligt', men 'kærligt' ment... 

Hvis du er ven med hende på FB, hvorfor tager du så ikke en snak med hende? Kunne jo være hun havde modtaget nogle kompromitterende sms'er fra din kæreste...

Anmeld

23. januar 2012

Sabina

Anonym skriver:

Ja det ville jeg nu mene !
Synes du skal konfrontere ham med det, med det samme. Og man kan tydligt mærke om an llige skal tænke over en historie (en løgn) ..

Kæmpe knus herfra

Anmeld

23. januar 2012

dpb

Anonym skriver:

Update: 

Jeg ville nu også være bekymret, for det lyder ikke som "ingenting" i mine ører... Det lyder nærmere som, "jeg prøver lige at spille på to heste og se hvad jeg kan få ud af det"

Søde kunne jeg nok gå med til at han skrev til en anden kvinde, men ikke smukke og snut!!! For så ligger der mere i det... Jeg kan nemlig selv kalde alle folk for søde, uden at der ligger mere i det...

Syntes godt nok også at hende tøsen er noget fræk når hun lægger op til ham på den måde... Det gør man bare ikke, når den anden er i et fast forhold med børn...slut.... ingen undskyldning.

Håber at han taler sandt når han siger der ikke er andet end venskab, men altså... måden der bliver sms'et siger noget andet og det er han nødt til at forstå hvordan påvirker digog så gøre noget ved...

Qnuz

Anmeld

23. januar 2012

Muhmi

Father skriver:

Har du kigget på hans telefon er forholdet dødt, uanset om han ser en anden.

Arh, det er måske lige at være hård nok synes jeg... Det er ikke dødt fordi man har anelser...

TS: Men ja, hvis han skriver sådan til en anden ligemeget om det er "venligt" ment, så ville der heller ikke være meget forhold for mig at redde... Hvis jeg ikke bliver respekteret nok til at han kun skriver sådan til mig, så er det ikke manden jeg skal være sammen med... Ked af at sige det... Men efter elleve år, så burde han altså kende dig bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.