Har han en anden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.805 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

TbCp

Ja det ville jeg godt nok være da og ville konfrontere min mand med det samme!

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Skal man være bekymret, når ens mand skriver 'snut, søde og smukke' til en anden pige over SMS? Og hun så skriver 'Må jeg ringe? Kan du snakke eller skal jeg vente til imorgen når du er på arbejde?' :/

Ja det synes jeg da helt bestemt du skal!!

Har det stået på længe??

Anmeld

10. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Årrhh ja, måske en anelse..... 

Anmeld

10. januar 2012

2721

Hmm jeg vil nok konfronter ham med det og spørger direkte, hvad der er han har gang i!

Håber der er en god forklaring på det hele

Anmeld

10. januar 2012

twinny

Puslingen skriver:

Hmm jeg vil nok konfronter ham med det og spørger direkte, hvad der er han har gang i!

Håber der er en god forklaring på det hele

Anmeld

10. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det tror jeg godt du kan være bekymret over. Fortæl ham at du godt kender til de smser osv. og så se hvad han siger til det

Anmeld

10. januar 2012

aarhusmor

øh ja - noget har han da gang i og hvis det bare var en ven, så ville han jo nok have sagt det til dig og ladet dig vide at omgangstonen var sådan.....

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Det er min lillebrors ekskæreste som begyndte og være sammen med min mands bedste kammerat for 2 år siden. De mistede så kontakten lidt og er først begyndt at snakke rigtigt sammen igen nu her for et par måneder siden. 

Men det går åbenbart dårlig mellem hende og kammerater, så hun har søgt råd hos min mand. Sku' mene det var kammeraten der sku' søge råd...?

Nå, men her for lidt siden, skrev de så sammen og han ringede så op og gik samtidig ud for at ryge. 

Kom ind igen et kvarters tid efter og tog nøglerne - han sku hente flere smøger. Glemte så sin Tlf., og jeg måtte altså se hvad der stod...

Der stod at hun ikke gad sin kæreste mere og hvorfor, hvad der var sket imellem dem... Lidt småsnakken frem og tilbage om hvordan det går og så om de snart sku i byen og lave ballade...? 

Sidder lidt og ligner et ?-tegn Det ligner ikke min mand. Vi har været sammen i 11 år og er lige blevet forældre igen :/

Anmeld

10. januar 2012

Malthes mor

Anonym skriver:

Det er min lillebrors ekskæreste som begyndte og være sammen med min mands bedste kammerat for 2 år siden. De mistede så kontakten lidt og er først begyndt at snakke rigtigt sammen igen nu her for et par måneder siden. 

Men det går åbenbart dårlig mellem hende og kammerater, så hun har søgt råd hos min mand. Sku' mene det var kammeraten der sku' søge råd...?

Nå, men her for lidt siden, skrev de så sammen og han ringede så op og gik samtidig ud for at ryge. 

Kom ind igen et kvarters tid efter og tog nøglerne - han sku hente flere smøger. Glemte så sin Tlf., og jeg måtte altså se hvad der stod...

Der stod at hun ikke gad sin kæreste mere og hvorfor, hvad der var sket imellem dem... Lidt småsnakken frem og tilbage om hvordan det går og så om de snart sku i byen og lave ballade...? 

Sidder lidt og ligner et ?-tegn Det ligner ikke min mand. Vi har været sammen i 11 år og er lige blevet forældre igen :/

Ta en god snak med ham. Hvis du har været sammen med ham i 11 år, så kender du ham, formodetlig, som din egen baglomme. Og kan se på ham om han lyver eller ej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.