Hvor meget er vores børns liv værd ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

prinsesse snullergøj

lotchen skriver:

Tror vi har noget af det samme. Kan da huske jeg tænkte 'det ernæsten ikke engang til en anstændig begravelse' - og en mill. hvis han bliver invalid. Det er så definitionen på en forsikring man tegner af pligt og håber ALDRIG kommer i brug

Skræmmende...

Ja du har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Talbutikken

lotchen skriver:

Tror vi har noget af det samme. Kan da huske jeg tænkte 'det ernæsten ikke engang til en anstændig begravelse' - og en mill. hvis han bliver invalid. Det er så definitionen på en forsikring man tegner af pligt og håber ALDRIG kommer i brug

Skræmmende...

15.000 kr. ville måske dække halvdelen... Felicias kostede 41.000 kr. og det var påtrods af at vi gjorde det så billigt som muligt.

Anmeld

16. januar 2012

Stumpen

prinsesse snullergøj skriver:

Tak for dine søde ord  Ja det er skide hårdt- men ønsket er der jo, men en "rugemor" kunne måske hjælpe, men ved det ikke.... det er svært og jeg savner englene hver dag

så nej synes ikke det er retfærdigt- det har du ret i

Hvordan med adoption? 

Anmeld

16. januar 2012

prinsesse snullergøj

Stumpen skriver:

Hvordan med adoption? 

Har tænkt tanken- men vi har brugt 13 år på at prøve at få et barn biologisk- manden synes ikke han har kræfter til den tur det er at adoptere.... men ved det ikke helt

Anmeld

16. januar 2012

klmf

Talbutikken skriver:

15.000 kr. ville måske dække halvdelen... Felicias kostede 41.000 kr. og det var påtrods af at vi gjorde det så billigt som muligt.

Det er jo vanvittigt. Der er altså nogen bedemænd der griner HELE vejen til banken. Hvordan i alverden kan det blive så dyrt? Er det fordi man ikke magter at stille spørgsmålstegn ved det imens man er i sorg og krise?? For helt ærligt, så er det jo ikke mange timer de sætter af.... Det er i hvert fald en okay timeløn

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

prinsesse snullergøj skriver:

det er da utroligt - jan nogen ting forstår man jo ikke

Nej, det virker helt vanvittigt

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

lotchen skriver:

Skræmmende...

Præcis!  Jeg synes godt nok, det er grove løjer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.