Ja hvad er vors børns liv værd???? Hvem kan svare på det?
Jo i patientforsikringen ved de det- eller dvs dem der har lavet lovgivningen for dem ved det- tror sgu ikke de selv har børn....
Jeg har ringet og forklaret at vi er usikre på at vores datters liv måske kunne have været reddet, eller i hvert fald forsøgt reddet, da vi synes nogen ting ikke blev undersøgt godt nok- og vi mistede hende efter kun 20 dage

Damen i tlf fra patientfosikringen lytter til min historie og siger hún føler med os, men at hun ikke kan forestille sig hvor ondt det gør at miste sit barn. Men derefter siger hun at vi kan udfylde skemaer og sende ind, men vi skal nok ikke regne med noget, for det er mest dem der er forsørgere der får noget ud af det....?????????????????????
HVAD er min datters liv intet værd fordi hun ikk er forsørger- jeg var fuldstændig chokeret og fik det sgu dårligt over de love
Mon ikke det var en helt anden lov, der kunne gælde, hvis det var livet på nogen "vigtige" børn der døde, feks kongelige???? JA JEG SPØRGER BARE!!!
Hun sagde at hun selvfølgelig ikke vidste det, men hvis det skulle have følger hvis det var en fejl, skulle jeg kontakte patientombuddet, jamen for pokker jeg vil jo bare have undersøgt om alt er foregået helt rigtigt og at de virkelig har gjort alt for vores datter, men hvis ikke så hjælper det sgu ikke med en påtale til sygehuset, hvad er min datters liv værd?????ja vist nok blot en påtale hvis vi får ret

Tror nok jeg lige skal kommunikere med vores sundhedsminister- hun har da selv barn og et mere på vej- mon hun synes en påtale ville være nok, hvis det var det barn hun nu venter sig, som tog til himmelen alt for tidligt???
Skulle lige have luft igen- ved ikke om det bare er mig der er følsom, da vi har mistet vores datter, men det er da urimeligt hvis man generelt ikke får noget ud af en sag, selv hvis man har ret, hvis det er et barn......