Hvor meget er vores børns liv værd ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.291 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

prinsesse snullergøj

Ja hvad er vors børns liv værd???? Hvem kan svare på det?

Jo i patientforsikringen ved de det- eller dvs dem der har lavet lovgivningen for dem ved det- tror sgu ikke de selv har børn....

Jeg har ringet og forklaret at vi er usikre på at vores datters liv måske kunne have været reddet, eller i hvert fald forsøgt reddet, da vi synes nogen ting ikke blev undersøgt godt nok- og vi mistede hende efter kun 20 dage

Damen i tlf fra patientfosikringen lytter til min historie og siger hún føler med os, men at hun ikke kan forestille sig hvor ondt det gør at miste sit barn. Men derefter siger hun at vi kan udfylde skemaer og sende ind,  men vi skal nok ikke regne med noget, for det er mest dem der er forsørgere der får noget ud af det....?????????????????????

HVAD er min datters liv intet værd fordi hun ikk er forsørger- jeg var fuldstændig chokeret og fik det sgu dårligt over de love Mon ikke det var en helt anden lov, der kunne gælde, hvis det var livet på nogen "vigtige" børn der døde, feks kongelige???? JA JEG SPØRGER BARE!!!

Hun sagde at hun selvfølgelig ikke vidste det, men hvis det skulle have følger hvis det var en fejl, skulle jeg kontakte patientombuddet, jamen for pokker jeg vil jo bare have undersøgt om alt er foregået helt rigtigt og at de virkelig har gjort alt for vores datter, men hvis ikke så hjælper det sgu ikke med en påtale til sygehuset, hvad er min datters liv værd?????ja vist nok blot en påtale hvis vi får ret

Tror nok jeg lige skal kommunikere med vores sundhedsminister- hun har da selv barn og et mere på vej- mon hun synes en påtale ville være nok, hvis det var det barn hun nu venter sig, som tog til himmelen alt for tidligt???

Skulle lige have luft igen- ved ikke om det bare er mig der er følsom, da vi har mistet vores datter, men det er da urimeligt hvis man generelt ikke får noget ud af en sag, selv hvis man har ret, hvis det er et barn......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

B&J

jeg troede faktisk heller ikke hvis man mistede et barn inden det blev født kunne man få en forsikring på det....

men er meget ked af at du har oplevet sender dig masser af krammer og tanker

men husk det er jo ikke damen i telefonen skyld

Anmeld

10. januar 2012

prinsesse snullergøj

B&J skriver:

jeg troede faktisk heller ikke hvis man mistede et barn inden det blev født kunne man få en forsikring på det....

men er meget ked af at du har oplevet sender dig masser af krammer og tanker

men husk det er jo ikke damen i telefonen skyld

tak  ved det godt, sagde jeg også til hende, og hun gav mig ret, og kunne hun ændre på det glorde hun det også....

nej ved godt man ikke kan lave en forsikring på det inden det er født, men hun har jo levet 20 dage, og hvis de har fejlet skulle det jo gerne være muligt at man kunne få erstatning på en eller anden måde- det er da urimeligt at sige at en forsørgers liv er mere værd end et barns- det synes jeg i hvert fald

Anmeld

10. januar 2012

B&J

prinsesse snullergøj skriver:

tak  ved det godt, sagde jeg også til hende, og hun gav mig ret, og kunne hun ændre på det glorde hun det også....

nej ved godt man ikke kan lave en forsikring på det inden det er født, men hun har jo levet 20 dage, og hvis de har fejlet skulle det jo gerne være muligt at man kunne få erstatning på en eller anden måde- det er da urimeligt at sige at en forsørgers liv er mere værd end et barns- det synes jeg i hvert fald

åhh undskyld der havde jeg læst forkert...

ja såå burde du da få en forsikring på hende det holder jeg dig helt med i

Anmeld

10. januar 2012

prinsesse snullergøj

B&J skriver:

åhh undskyld der havde jeg læst forkert...

ja såå burde du da få en forsikring på hende det holder jeg dig helt med i

det er okay

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

Puha det må ha været en hård samtale 

Jeg er meget ked af det på dine vegne jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Håber du får undersøgt det.

Kram til dig. 

Anmeld

10. januar 2012

prinsesse snullergøj

Diana... skriver:

Puha det må ha været en hård samtale 

Jeg er meget ked af det på dine vegne jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige 

Håber du får undersøgt det.

Kram til dig. 

Mange tak

Ja vi ved jo ikke om vi har ret- men synes det selv, og 2 andre der har læst journalen er enige

det er godt nok hårdt det her- savner og mangler bare vores prinsesse, har kæmpet mere end 12 år for sådan en som hende

knus

Anmeld

11. januar 2012

Diana...

prinsesse snullergøj skriver:

Mange tak

Ja vi ved jo ikke om vi har ret- men synes det selv, og 2 andre der har læst journalen er enige

det er godt nok hårdt det her- savner og mangler bare vores prinsesse, har kæmpet mere end 12 år for sådan en som hende

knus

Var lige inde og læse på din profil jamen for pokker hvor jeg ikke synes det er fær  og det i har været igennem fortjener INGEN  

Jeg håber så inderligt at det bliver jeres tur næste gang og at det næste gang ender med en lykkelig slutning  

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive det er så svært at forstå at sådan noget kan ske også skal i opleve det hele 3 gange 

Hvis du har brug for at læsse af er du mere end velkommen til at skrive til mig privat og jeg lytter gerne! 

Kæmpe knus til jer 

Anmeld

11. januar 2012

prinsesse snullergøj

Diana... skriver:

Var lige inde og læse på din profil jamen for pokker hvor jeg ikke synes det er fær  og det i har været igennem fortjener INGEN  

Jeg håber så inderligt at det bliver jeres tur næste gang og at det næste gang ender med en lykkelig slutning  

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive det er så svært at forstå at sådan noget kan ske også skal i opleve det hele 3 gange 

Hvis du har brug for at læsse af er du mere end velkommen til at skrive til mig privat og jeg lytter gerne! 

Kæmpe knus til jer 

mange tak - det er sødt af dig

det vil jeg huske

Ja det er skide hårdt, ved ikke om jeg bare skal opgive og indse at vi aldrig får lov at opleve den lykke mere end de dage- det er svært- ved heller ikke hvad de vil sige om min situation mht at overhovedet at blive gravid igen.....

mange knus

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

Vil blot sige, at jeg har læst din indlæg og virkelig føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.