Hvor meget er vores børns liv værd ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Lou87

Kunne ikk gå uden og give en
Kan på ingen måde sige jeg forstår situationen, men ved bare hvor ondt tanken gør om at miste mit barn

Håber du når der til hvor du vil med din sag, man ved jo godt det ikk giver en ens barn tilbage, men giver måske stadigvæk noget ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Fenja09

Det gør mig oprigtig ondt at læse, at i har mistet jeres datter. Håber i finder de oplysninger i mangler og at der vil blive undersøgt yderligere i sagen for jeres skyld, så i kan få ro i sjælen.

Mange tanker fra Fenja

Anmeld

11. januar 2012

prinsesse snullergøj

lotchen skriver:

Man kan næsten ikke udholde at tænke på, hvad der kunne være sket hvis de havde sendt jer til BRITA noget tidligere 

Håber I går videre med jeres tanker og bekymringer... Får helt ondt i maven af at tænke på hvad I har været igennem.

ja det gir mavesmerter og hjertesmerter- men vi kan jo heller ikke bevise at de kunne have opdaget det før, men kun formode- men det er jo det samme den anden vej...

vi har nemlig tænkt det samme mht brita - da vi havde mistet hende, før vidste vi jo intet om nec

knus

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

prinsesse snullergøj skriver:

Mange tak

Velbekomme - jeg kan kun gisne om den smerte, du gennemlever

Anmeld

12. januar 2012

prinsesse snullergøj

Baagøe skriver:

Velbekomme - jeg kan kun gisne om den smerte, du gennemlever

Den er også bare slem- var på gravstedet i dag, og stenen var kommet, den er blevet lavet om så begge piger kunne stå der...... og jeg siger dig jeg kunne kun græde, det er sgu hårdt at se det på skrift

ville ønske det var anderledes jeg savner prinsesserne så meget at det ikke kan beskrives

knus

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

Den er også bare slem- var på gravstedet i dag, og stenen var kommet, den er blevet lavet om så begge piger kunne stå der...... og jeg siger dig jeg kunne kun græde, det er sgu hårdt at se det på skrift

ville ønske det var anderledes jeg savner prinsesserne så meget at det ikke kan beskrives

knus

Forståeligt! Det må være ubeskrivelig hårdt For at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål, kan jeg fortælle, at jeg kiggede i Lauras forsikringspapirer idag og såfremt hun skulle gå bort, bliver der blot udbetalt 15.000 kr. til mig, selvom jeg har tegnet separat forsikring, men for det tilfælde, hun skulle blive invalid, får jeg 1.000.000 kr. 

Anmeld

15. januar 2012

Stumpen

knus

Er der da ingen retfærdghed til???? 

Det gør mig så ondt at læse om dine tab... Det må være svært at blive ved med at holde modet oppe og tro på at det skal lykkes.. Sjældent bliver jeg så påvirket af at læse en tråd, som jeg er blevet ved at læse din 

Anmeld

15. januar 2012

prinsesse snullergøj

Stumpen skriver:

Er der da ingen retfærdghed til???? 

Det gør mig så ondt at læse om dine tab... Det må være svært at blive ved med at holde modet oppe og tro på at det skal lykkes.. Sjældent bliver jeg så påvirket af at læse en tråd, som jeg er blevet ved at læse din 

Tak for dine søde ord  Ja det er skide hårdt- men ønsket er der jo, men en "rugemor" kunne måske hjælpe, men ved det ikke.... det er svært og jeg savner englene hver dag

så nej synes ikke det er retfærdigt- det har du ret i

Anmeld

15. januar 2012

prinsesse snullergøj

Baagøe skriver:

Forståeligt! Det må være ubeskrivelig hårdt For at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål, kan jeg fortælle, at jeg kiggede i Lauras forsikringspapirer idag og såfremt hun skulle gå bort, bliver der blot udbetalt 15.000 kr. til mig, selvom jeg har tegnet separat forsikring, men for det tilfælde, hun skulle blive invalid, får jeg 1.000.000 kr. 

det er da utroligt - jan nogen ting forstår man jo ikke

Anmeld

15. januar 2012

klmf

Baagøe skriver:

Tror vi har noget af det samme. Kan da huske jeg tænkte 'det ernæsten ikke engang til en anstændig begravelse' - og en mill. hvis han bliver invalid. Det er så definitionen på en forsikring man tegner af pligt og håber ALDRIG kommer i brug

Skræmmende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.