Anonym skriver:
okay.. kan være jeg skal ringe og forhøre mig så.. da jeg fik den for omkring 2 år siden eller sådan noget, gik jeg til lægen med den, og så ville de fryse den.. men frabad mig det, og gik min vej, fordi jeg var bange for smerten 
Jamen gør du noget ud over at smøre den med vortex?
For det er vortex du skal bruge. men du skal jo huske også at skære/slibe/klippe det hvide lag af efter 1 dag eller 2....
På et tidspunkt kan du nok se sådan en sort prik i den, hvis du kan overleve det skal du hive den sorte prik ud... Det er simpelthen roden (til alt ondt) i din fodvorte, og så længe den sorte prik er der, så længe vil din vorte leve videre... Når roden trækkes ud, kan vorten ikke længere hverken smitte eller formere sig eller vokse sig større....
Altså, det er ikke nok bare at smøre det på, du skal også reducere vortens omfang på een eller anden facon...
På min søn, som havde een der fyldte hele det midterste led på pegefingeren, der smurte vi med vortex, og filede det af 1 til 2 dage senere, med en ganske almindelig neglefil. Og faktisk efter 3. knak hele vorten af sig selv helt af, og så var det bare et almindeligt sår der skulle hele... Og den var altså kæmpe den vorte, og var smæk fuld af rødder....
Anmeld