Anonym skriver:
Kan der ske noget ved det??
Jeg har en fodvorte på den ene fod, som giver nogle jag op i foden og benet engang imellem, har haft den i et par år efterhånden, men har haft den behandlet med vortex herhjemme, men det er som om det ikke har virket..
Jeg går i bad med klipklapper på så jeg ikke smitter andre med den og jeg kommer ikke i svømmehallen..
Grunden til at den ikke er blevet behandlet ved lægen er at jeg simpelthen er bange for at det gør ondt.. 

Jeg er meget bange for smerte, især når det er en ukendt smerte, men med de jag den pludselig giver inde i foden så er det jo ikke for sjov længere..
Kan i fortælle mig hvordan det foregår hvis den bliver frosset??
Altså jeg er den type person, der hellere vil gå igennem en fødsel end have plukket øjenbryn, da jeg synes øjenbrynene er meget mere smertefuldt..
Hejsa 
Jeg har haft mange fodvorter da jeg stadig boede hjemme (vi var 3 der havde det og vi blev ved med at smitte hinanden, så havde svært ved at slippe af med dem for good).
Min læge er gået væk fra at fryse fodvorter, så jeg kan ikke lige fortælle hvordan det er. Min læge henviste mig istedet til en hudlæge, hvor jeg fik sat noget plaster på som bedøvede området, og det gik jeg så med i nogle dage, måske en uge. Derefter kom jeg ned hvor de skar den bedøvede del af fodvorten af. Det gentog vi så indtil fodvorten var helt væk. Det gjorde på ingen måde ondt, snarere tværtimod - jeg er meget kilden undet foden
Ellers har jeg senere fundet en metode som også har virket, og jeg har faktisk ikke haft problemer med fodvorter siden : KRIDT!
Bare sådan noget man køber til børn, til at tegne på fortovet med (tavlekridt er ikke så godt, da det er alt for fint). Du gnider bare fodvorten ind i kridt, når du har været i bad, hvis du sveder, inden du går i seng - ja faktisk bare så tit du gider, og især når dine fødder er våde og fugtige. Fodvorter har det nemlig bedst med at der er fugt, så hvis man udtører den (med f.eks. kridt) vil den dø.
håber du kan bruge det til noget
Anmeld