Hvis man ikke får behandlet en fodvorte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Pianisten

Jeg synes ikke rigtig det gjorde så ondt at få frosset min. Altså det er selvfølgelig ikke den rareste følelse i verden, men det er ikke så slemt synes jeg. Synes man kan sammenligne det lidt med at prøve at klemme en rigtig tilgroet bums ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Cheyana skriver:

Jeg synes ikke rigtig det gjorde så ondt at få frosset min. Altså det er selvfølgelig ikke den rareste følelse i verden, men det er ikke så slemt synes jeg. Synes man kan sammenligne det lidt med at prøve at klemme en rigtig tilgroet bums ud

presser heller ikke bumser ud fordi jeg ikke kan klare smerten..

er VIRKELIG bange for smerte, og det er på randen til angst for smerte..

Anmeld

9. januar 2012

Pianisten

Anonym skriver:

presser heller ikke bumser ud fordi jeg ikke kan klare smerten..

er VIRKELIG bange for smerte, og det er på randen til angst for smerte..

Jamen hvad hvis nu du f.eks. niver dig selv i armen, er du så stadig bange for smerten, selvom du selv kontrollerer den? Altså du kan jo selv dæmpe den/gøre den værre mener jeg

Anmeld

9. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

Kan der ske noget ved det??

Jeg har en fodvorte på den ene fod, som giver nogle jag op i foden og benet engang imellem, har haft den i et par år efterhånden, men har haft den behandlet med vortex herhjemme, men det er som om det ikke har virket..

Jeg går i bad med klipklapper på så jeg ikke smitter andre med den og jeg kommer ikke i svømmehallen..

Grunden til at den ikke er blevet behandlet ved lægen er at jeg simpelthen er bange for at det gør ondt..
Jeg er meget bange for smerte, især når det er en ukendt smerte, men med de jag den pludselig giver inde i foden så er det jo ikke for sjov længere..

Kan i fortælle mig hvordan det foregår hvis den bliver frosset??
Altså jeg er den type person, der hellere vil gå igennem en fødsel end have plukket øjenbryn, da jeg synes øjenbrynene er meget mere smertefuldt..

Jeg havde engang en fodvorte og fik den frosset, hvilket ikke virke. Det der til gengæld virkede: GAFFA TAPE Nøj, det var effektivt. Klip et stykke tape som lige dækker vorten, tag strømper på, og hav det på hele dagen. Om natten tager du det af og sover med bare tæer for at give den lidt luft. Og så gentag dagen efter.

Sådan gjorde jeg, og der gik et par dage, og vupti, den var væk. Og er aldrig kommet igen

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Cheyana skriver:

Jamen hvad hvis nu du f.eks. niver dig selv i armen, er du så stadig bange for smerten, selvom du selv kontrollerer den? Altså du kan jo selv dæmpe den/gøre den værre mener jeg

nej det kan jeg heller ikke klare, og jeg undgår alt hvor jeg ved at det kan give en form for smerte

Anmeld

9. januar 2012

Emily2012<3

Jeg tror jeg havde en i et par år da jeg var omkring de 14-15 år.. Og den mener jeg faktisk forsvandt af sig selv efter jeg havde klippet i den med en negleklippet.. 

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg havde engang en fodvorte og fik den frosset, hvilket ikke virke. Det der til gengæld virkede: GAFFA TAPE Nøj, det var effektivt. Klip et stykke tape som lige dækker vorten, tag strømper på, og hav det på hele dagen. Om natten tager du det af og sover med bare tæer for at give den lidt luft. Og så gentag dagen efter.

Sådan gjorde jeg, og der gik et par dage, og vupti, den var væk. Og er aldrig kommet igen

kan være jeg skal høre manden om vi har gaffa tape liggende

Anmeld

9. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

kan være jeg skal høre manden om vi har gaffa tape liggende

Det er i hvert fald værd at prøve

Anmeld

9. januar 2012

Zafir

Kruse90 skriver:

De tro

Mon det hedder virucid??
Den kan om nødvendigt også anvendes når man er gravid
Og der anbefaler de også fodbad

Jaaaa... Det tror jeg da bestemt det var det. :-)

Anmeld

9. januar 2012

Kruse90

Zafir skriver:

Jaaaa... Det tror jeg da bestemt det var det. :-)

hehe sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.