Hvis man ikke får behandlet en fodvorte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.222 visninger
38 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Kan der ske noget ved det??

Jeg har en fodvorte på den ene fod, som giver nogle jag op i foden og benet engang imellem, har haft den i et par år efterhånden, men har haft den behandlet med vortex herhjemme, men det er som om det ikke har virket..

Jeg går i bad med klipklapper på så jeg ikke smitter andre med den og jeg kommer ikke i svømmehallen..

Grunden til at den ikke er blevet behandlet ved lægen er at jeg simpelthen er bange for at det gør ondt..
Jeg er meget bange for smerte, især når det er en ukendt smerte, men med de jag den pludselig giver inde i foden så er det jo ikke for sjov længere..

Kan i fortælle mig hvordan det foregår hvis den bliver frosset??
Altså jeg er den type person, der hellere vil gå igennem en fødsel end have plukket øjenbryn, da jeg synes øjenbrynene er meget mere smertefuldt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Zafir

Du skal da bare selv ordne den
Det har jeg altid gjort. Den nemmeste måde er at:

1. bruge det der smøre på halløj fra apoteket. i nogen dage.
2. Så tager du et fodbad. Så popper den døde hud op også KLIPPER(eller skærer) du det af.
3. forfra.

Når du har gjort det et par gange, så er vorten pist væk. - Nu har har jeg ikke haft vorter i maaaaaange år nu. Så det er bare cool

Held og lykke

Anmeld

9. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Kan der ske noget ved det??

Jeg har en fodvorte på den ene fod, som giver nogle jag op i foden og benet engang imellem, har haft den i et par år efterhånden, men har haft den behandlet med vortex herhjemme, men det er som om det ikke har virket..

Jeg går i bad med klipklapper på så jeg ikke smitter andre med den og jeg kommer ikke i svømmehallen..

Grunden til at den ikke er blevet behandlet ved lægen er at jeg simpelthen er bange for at det gør ondt..
Jeg er meget bange for smerte, især når det er en ukendt smerte, men med de jag den pludselig giver inde i foden så er det jo ikke for sjov længere..

Kan i fortælle mig hvordan det foregår hvis den bliver frosset??
Altså jeg er den type person, der hellere vil gå igennem en fødsel end have plukket øjenbryn, da jeg synes øjenbrynene er meget mere smertefuldt..

De fryser dem ikke længere hos min læge

Jeg fik bare fjernet det døde hud der sad ovenpå den, og så skulle jeg bruge sådan noget salisyn syre plaster, tror jeg det hedder
Kan købes håndkøb på apo

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Du skal da bare selv ordne den
Det har jeg altid gjort. Den nemmeste måde er at:

1. bruge det der smøre på halløj fra apoteket. i nogen dage.
2. Så tager du et fodbad. Så popper den døde hud op også KLIPPER(eller skærer) du det af.
3. forfra.

Når du har gjort det et par gange, så er vorten pist væk. - Nu har har jeg ikke haft vorter i maaaaaange år nu. Så det er bare cool

Held og lykke

hvad hedder det fra apoteket som du har brugt??

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

De fryser dem ikke længere hos min læge

Jeg fik bare fjernet det døde hud der sad ovenpå den, og så skulle jeg bruge sådan noget salisyn syre plaster, tror jeg det hedder
Kan købes håndkøb på apo

okay.. kan være jeg skal ringe og forhøre mig så.. da jeg fik den for omkring 2 år siden eller sådan noget, gik jeg til lægen med den, og så ville de fryse den.. men frabad mig det, og gik min vej, fordi jeg var bange for smerten

Anmeld

9. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

okay.. kan være jeg skal ringe og forhøre mig så.. da jeg fik den for omkring 2 år siden eller sådan noget, gik jeg til lægen med den, og så ville de fryse den.. men frabad mig det, og gik min vej, fordi jeg var bange for smerten

Det gør ikke ondt

Ellers køb det der hedder wartner på apo, det er lidt dyrt, men hjælper MEGA godt

Anmeld

9. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

hvad hedder det fra apoteket som du har brugt??

Øhhh... Mmm... Det er sku MANGE år siden. Men det er sådan noget stads til at smøre på vorter. Man får det i håndkøb. Du kan sikkert slå det op på netdoktor

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Det gør ikke ondt

Ellers køb det der hedder wartner på apo, det er lidt dyrt, men hjælper MEGA godt

nej det siger alle, men jeg er virkelig bange for smerte..

jeg får ikke plukket øjenbryn, jeg skærer dem væk, fordi jeg slet ikke kan tåle smerte..

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Øhhh... Mmm... Det er sku MANGE år siden. Men det er sådan noget stads til at smøre på vorter. Man får det i håndkøb. Du kan sikkert slå det op på netdoktor

ok.. det vil jeg gøre.. mange tak..

Anmeld

9. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

ok.. det vil jeg gøre.. mange tak..

Og husk det der med at lave fodbad og klippe huden af, for ellers tager det MEGA lang tid. Du får dem nemt og hurtigt væk på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.