Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til alle jer der ikke kan komme ind på siden eller ikke kan se billederne, så er de her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Så søde - nu kan jeg se billederne derinde .. Så du slipper for at smide dem herind
Så søde - nu kan jeg se billederne derinde .. Så du slipper for at smide dem herind
Hahah toooo late
lisesp83 skriver: Nå jeg kan kun se huset udefra, haha, hvor det kører.
Nå jeg kan kun se huset udefra, haha, hvor det kører.
Hahaha
morethanperfect skriver: Hahaha
Jeg syns det ser rigtig fint ud - og der er da bare så mange muligheder i det
Vi bor selv i et hus, som vi har gjort meget ved - og der findes da ikke noget federe end at sætte sit eget præg på sit hjem.
lisesp83 skriver: Jeg syns det ser rigtig fint ud - og der er da bare så mange muligheder i det Vi bor selv i et hus, som vi har gjort meget ved - og der findes da ikke noget federe end at sætte sit eget præg på sit hjem.
Det har du nemlig ret i
morethanperfect skriver: Det har du nemlig ret i
glæder mig til at høre en update på det hele
lisesp83 skriver: glæder mig til at høre en update på det hele
Og det får i selvf.
morethanperfect skriver: Ja .. Det kunne jo være vi blev så glade for det og ville købe det om nogle år .. Det er jo super fint .. Og så er der jo plads til en baby mere , og det er der jo ikke her
Ja .. Det kunne jo være vi blev så glade for det og ville købe det om nogle år .. Det er jo super fint .. Og så er der jo plads til en baby mere , og det er der jo ikke her
Nemlig!
Jeg ville slå til
Jeg ville også helt klart slå til. Det kan da blive super lækkert. Hvid maling gør meget Og så sørge for st få en forkøbsret skrevet i lejekontrakten.
Lækkert hus - skynd jer at slå til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128