Piger hjælp .. Ang. og flytte i hus ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Mettemus

Vi har også lige (eller - i oktober i hver fald) lejet et hus hvor vi før boede i lejlighed. Jeg ELSKER at have et helt hus, med have und alles og hvor man ikke skal tage hensyn til andre lejere.

Det lyder ærlig talt som om det er et lidt træls sted i bor - jeg ville nok flytte derfra under alle omstændigheder, om det så bliver i det her hus eller noget andet.

Det eneste jeg vil nævne er, at det i hvert fald kom bag på os hvor dyrt det er i forbrug at bo i hus i forhold til lejlighed. Vi betaler ca. 3000-3500 kr for olie, vand og el pr. måned. Spørg din kommende udlejer hvad der har været af forbug og hvad det har kostet og tag så det med i overvejelserne også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

morethanperfect

Mettemus skriver:

Vi har også lige (eller - i oktober i hver fald) lejet et hus hvor vi før boede i lejlighed. Jeg ELSKER at have et helt hus, med have und alles og hvor man ikke skal tage hensyn til andre lejere.

Det lyder ærlig talt som om det er et lidt træls sted i bor - jeg ville nok flytte derfra under alle omstændigheder, om det så bliver i det her hus eller noget andet.

Det eneste jeg vil nævne er, at det i hvert fald kom bag på os hvor dyrt det er i forbrug at bo i hus i forhold til lejlighed. Vi betaler ca. 3000-3500 kr for olie, vand og el pr. måned. Spørg din kommende udlejer hvad der har været af forbug og hvad det har kostet og tag så det med i overvejelserne også.

Vi har regnet det ud ..
Og den er jo ikke særlig meget større end vore lejlighed , så det er kun 300 kr. den stiger i det hele .. Og det er jo lige til at overkomme når det kun koster 4000 om mdr..

Anmeld

10. januar 2012

Mettemus

morethanperfect skriver:

Vi har regnet det ud ..
Og den er jo ikke særlig meget større end vore lejlighed , så det er kun 300 kr. den stiger i det hele .. Og det er jo lige til at overkomme når det kun koster 4000 om mdr..

Ork, super! Så er det kun os der er nogle tosser og ikke ved hvad sådan noget koster

Nej jeg synes bare det ser fint ud det hus, skynd jer at få fingre i det!

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Mettemus skriver:

Ork, super! Så er det kun os der er nogle tosser og ikke ved hvad sådan noget koster

Nej jeg synes bare det ser fint ud det hus, skynd jer at få fingre i det!

Tak for svaret 

Syns jeg nemlig også .. Især at Oscar bare kan rende ud i haven og lege . Det er nok det der betyder mest for os 

Anmeld

10. januar 2012

fnuggi

jeg vil sige tag huset

spring en spand hvid maling i luften på første sal og den vil syne større 

det er da et fedt hus 

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

fnuggi skriver:

jeg vil sige tag huset

spring en spand hvid maling i luften på første sal og den vil syne større 

det er da et fedt hus 

Tak for svar
Vi ringer også til ham i dag  

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

morethanperfect skriver:

Vi har regnet det ud ..

Bare lige et spørgsmål; hvordan hari regnet det ud? Ved at få tal fra udlejer eller ved at sammenligne med det sted i bor nu? For jeg vil bare lige sige at vi pt bor i en lejlighed hvor varmeforbrugeter DOBBELT SÅ HØJT som det hus vi boede i tidligere og det var endda 40 kvm større end nuværende lejlighed. Der er STOR forskel på fjernevarme/ el/ olie hvad´der skal betales pr MWh. Men det ved i sikkert godt...

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Maria-s skriver:

Bare lige et spørgsmål; hvordan hari regnet det ud? Ved at få tal fra udlejer eller ved at sammenligne med det sted i bor nu? For jeg vil bare lige sige at vi pt bor i en lejlighed hvor varmeforbrugeter DOBBELT SÅ HØJT som det hus vi boede i tidligere og det var endda 40 kvm større end nuværende lejlighed. Der er STOR forskel på fjernevarme/ el/ olie hvad´der skal betales pr MWh. Men det ved i sikkert godt...

Vi har fået en salgsopstilling på huset da vi var ude og kigge på det , og der stod tallene i

Anmeld

10. januar 2012

-Sigrid-

Hvis du ikke flytter gør jeg! 

Ej, som (alle andre tror jeg næsten) syntes jeg det lyder lækkert, især fordi det lyder som et helt fint sted for Oscar at vokse op ift det andet 

Og så lyder det som om du gerne vil have et dyr

Anmeld

10. januar 2012

Maria-s

morethanperfect skriver:

Vi har fået en salgsopstilling på huset da vi var ude og kigge på det , og der stod tallene i

Ahh ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.