Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Vi har fået en salgsopstilling på huset da vi var ude og kigge på det , og der stod tallene i
Vi har fået en salgsopstilling på huset da vi var ude og kigge på det , og der stod tallene i
Ahh ok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Hvis du ikke flytter gør jeg! Ej, som (alle andre tror jeg næsten) syntes jeg det lyder lækkert, især fordi det lyder som et helt fint sted for Oscar at vokse op ift det andet Og så lyder det som om du gerne vil have et dyr
Hvis du ikke flytter gør jeg!
Ej, som (alle andre tror jeg næsten) syntes jeg det lyder lækkert, især fordi det lyder som et helt fint sted for Oscar at vokse op ift det andet
Og så lyder det som om du gerne vil have et dyr
Tajk for svar Ja .. Vil rigtig gerne ha dyr .. Og en bebs mere på et tispunkt
Sig mig engang, er du ikke flyttet endnu
wamse skriver: Sig mig engang, er du ikke flyttet endnu
Hahah Næ
Har lige snakket med ham , og den blir ledeig til Maj først , men det passer os fint , for vi har 3 mdr. opsigelse her
morethanperfect skriver: Tajk for svar Ja .. Vil rigtig gerne ha dyr .. Og en bebs mere på et tispunkt
Jamen det er jo ikke fordi der er pladsmangel så Så kan I vel købe det engang?
-Sigrid- skriver: Jamen det er jo ikke fordi der er pladsmangel så Så kan I vel købe det engang?
Ja hvis vu blir glade for at bo der så tror jeg bestemt vi vil købe det
morethanperfect skriver: Ja hvis vu blir glade for at bo der så tror jeg bestemt vi vil købe det
Det er jo "drømmen" Mand, hus, 2 børn og et dyr
-Sigrid- skriver: Det er jo "drømmen" Mand, hus, 2 børn og et dyr
Hahhahhah .. Tja , det er det sku egentlig nok lidt
Jeg kan heller ingen billeder se via linket
lisesp83 skriver: Jeg kan heller ingen billeder se via linket
Det er altså underligt .. Jeg kan godt tage dem ned og ligge dem ind hvis du gerne vil se dem ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128