Piger hjælp .. Ang. og flytte i hus ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
59 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

morethanperfect

Hej piger ..

Vi har kigget på Hus i noget tid , og vi fandt dette .. Men da vi hørte prisen og tog hen og så på det , syns vi ikke det var noget for os ..

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=153edafc-417e-48fe-9096-a198b1932baf&type=List&searchFrom=1 

Meeen , min far kendte tilfældigvis ham der solgte det , og har tilbudt os og leje det for kun 4000 kr. om mdr. plus forbrug ! 

Det er 141 kvm. stue. og 1 sal. Og helt fantastisk .. Bortset lige fra farverne ovenpå , men der blir malet inden vi flytter ind .. 
Gulvtæppet på 1. sal. skal skiftes , men det vi ved endnu ikke om det blir gjort inden vi flytter ind , eller om vi skal gøre det selv .. Lejeren vil bare ha det lejet ud , da det stort set er umuligt at sælge noget i stenstrup 

Men ja .. Har sat det lidt op som fordele og ulemper ..

Her hvor vi bor nu er der ret mange ulemper :
Vores underbo har 4 hunde .. De gør når han ikke er hjemme , og overskider haven , og han er dårlig til at huske og fjerne dem ..
Vi bor på 1. sal og trappen ned , er en meget stejl jerntrappe som blir super glat om vinteren .. 
De fleste vinduer er punkteret og varmeren fiser lige ud ..
Der er en hel masse småfejl , som jeg syns var charmerende , men som jeg med tiden har fundet ud af, IKKE er okay at have ..
Trappens gelænder har været i stykker hele tiden mens vi har boet her ..
Vi kan umuligt have hund eller kat , da vores underbo jo har hunde ..
Politiet kigger tit forbi fordi han laver en masse lort , og er træt af politi og sådan nogle mænd fra retten kommer forbi og spørger efter ham hvis han ikke er hjemme .. !
Og det er ikke nogle ting der lige kan ændres på det hele ..

Det eneste gode ved denne er :
Gulvene , det er det rigtig gamle trægulv ..
Loftet , det er lyst træ ..
Brændeovn i stuen og soveværelset ...

I det hus er der af Ulemper :

Rummene er små i forhold til dette ..
Trappen til 1. sal er meget stejl , og den vil Oscar ikke selv kunne komme nedaf endnu ...
Hele 1. salen skal renoveres..(males , skiftes gulvtæpper)
Der kommer til at være 2 km. til Oscars Dagpleje , og har ingen cykel .. Så det skal jeg ha skaffet mig .

Ellers er alt andet ved det hus godt
En kæmpe have Oscar kan rende ud i ..
Og det er nok det der taler mest for ..
Vi kan få hund eller kat , uden og skulle tænke over andre dyr ..
Det er vores eget , og vi må gøre hvad vi vil med huset ..

Det er virkelig svært , nu var jeg lige faldet til her , og jeg eeeeelsker denne lejlighed , men ikke omgivelserne ..
Hvad ville i gøre piger ?? Har virkelig brug for jeres svar , og ærlige meninger ..
Tag et kig på huset via linket ..
Puuh det blev lidt langt  

På forhånd tak , og god aften   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

morethanperfect

Slet ingen der har noget at sige ??
Hvad ville i ha gjort  

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Køb en cykel, et baby gitter, få styr på at ejer sætter stedet i stand inden i flytter ind, så i ik selv ska bruge penge på de ting i en leje bolig, få styr på hvor lang opsigelse i har i huset og om i evt ville få første købe ret, hvis han en dag bestemmer sig for at ville sælge igen.. Men tror da klart jeg ville vælge huset!, især med den trælse underbo! Vh stine

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Slet ingen der har noget at sige ??
Hvad ville i ha gjort  

Nu er prisen jo kun udbudsprisen. Hvad med at byde på det og se, hvad der sker? De er tydeligvis lidt sultne efter at komme af med det, når de vil leje ud Set ift. 3,5% obligationslån, som just er udbudt hos realkreditinstitutterne i denne uge, så ville jeg klart overveje at smide et bud på måske 150.000 under udbudsprisen, så der er lidt at forhandle med, så kan I måske få det lidt ca. 1.000.000  

Anmeld

8. januar 2012

morethanperfect

StineW79 skriver:

Køb en cykel, et baby gitter, få styr på at ejer sætter stedet i stand inden i flytter ind, så i ik selv ska bruge penge på de ting i en leje bolig, få styr på hvor lang opsigelse i har i huset og om i evt ville få første købe ret, hvis han en dag bestemmer sig for at ville sælge igen.. Men tror da klart jeg ville vælge huset!, især med den trælse underbo! Vh stine

Vi har et gitter som vi også sætter op ved trappen .. Vi vil dog gerne ligge lidt penge i det , så vi selv kan bestemme hvordan det skal se ud .. Jeg ved han er ligeglad med hvordan det blir indeni .. 
Jeg ved også vi har første køberet , det var derfor han ringede og hørte om vi så var interreseret i at leje det ..

Men tusind tak for svar  

Anmeld

8. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Nu er prisen jo kun udbudsprisen. Hvad med at byde på det og se, hvad der sker? De er tydeligvis lidt sultne efter at komme af med det, når de vil leje ud Set ift. 3,5% obligationslån, som just er udbudt hos realkreditinstitutterne i denne uge, så ville jeg klart overveje at smide et bud på måske 150.000 under udbudsprisen, så der er lidt at forhandle med, så kan I måske få det lidt ca. 1.000.000  

Tjaa ... Men vi vil nu helst ikke købe det .. Jeg skal til og på Su. og Daniel får ikke særlig meget udbetalt , så tror desværre ikke banken vil gå med til det .
Vi havde nemlig planer om at bli boende her indtil jeg var færdig udd. Og så flytte i hus .. Men nu har vi jo fundet det her noget før , og så kan vi enda leje det til 800 kr. billigere end det vi bor i nu .. 

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Tjaa ... Men vi vil nu helst ikke købe det .. Jeg skal til og på Su. og Daniel får ikke særlig meget udbetalt , så tror desværre ikke banken vil gå med til det .
Vi havde nemlig planer om at bli boende her indtil jeg var færdig udd. Og så flytte i hus .. Men nu har vi jo fundet det her noget før , og så kan vi enda leje det til 800 kr. billigere end det vi bor i nu .. 

Jeg sidder i et hus alene og jeg tjener ikke mere end 23.000+ Men det er selvfølgelig en afvejning. Det er jo netop nu købers marked

Anmeld

9. januar 2012

wamse

Så har jeg kigget billederne igennem, og jeg ville klart sige ja

Jeg ville få have lov til at leje med forkøbsret 

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeg sidder i et hus alene og jeg tjener ikke mere end 23.000+ Men det er selvfølgelig en afvejning. Det er jo netop nu købers marked

Ja , men det får vi ikke engang til sammen desværre ..

Vi får omkring de 20 ...

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

wamse skriver:

Så har jeg kigget billederne igennem, og jeg ville klart sige ja

Jeg ville få have lov til at leje med forkøbsret 

Ja .. Det tror jeg også vi ville få
Tak fordi du tog dig tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.