Hej piger ..
Vi har kigget på Hus i noget tid , og vi fandt dette .. Men da vi hørte prisen og tog hen og så på det , syns vi ikke det var noget for os ..
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=153edafc-417e-48fe-9096-a198b1932baf&type=List&searchFrom=1
Meeen , min far kendte tilfældigvis ham der solgte det , og har tilbudt os og leje det for kun 4000 kr. om mdr. plus forbrug ! 
Det er 141 kvm. stue. og 1 sal. Og helt fantastisk .. Bortset lige fra farverne ovenpå , men der blir malet inden vi flytter ind ..
Gulvtæppet på 1. sal. skal skiftes , men det vi ved endnu ikke om det blir gjort inden vi flytter ind , eller om vi skal gøre det selv .. Lejeren vil bare ha det lejet ud , da det stort set er umuligt at sælge noget i stenstrup 
Men ja .. Har sat det lidt op som fordele og ulemper ..
Her hvor vi bor nu er der ret mange ulemper :
Vores underbo har 4 hunde .. De gør når han ikke er hjemme , og overskider haven , og han er dårlig til at huske og fjerne dem ..
Vi bor på 1. sal og trappen ned , er en meget stejl jerntrappe som blir super glat om vinteren ..
De fleste vinduer er punkteret og varmeren fiser lige ud ..
Der er en hel masse småfejl , som jeg syns var charmerende , men som jeg med tiden har fundet ud af, IKKE er okay at have ..
Trappens gelænder har været i stykker hele tiden mens vi har boet her ..
Vi kan umuligt have hund eller kat , da vores underbo jo har hunde ..
Politiet kigger tit forbi fordi han laver en masse lort , og er træt af politi og sådan nogle mænd fra retten kommer forbi og spørger efter ham hvis han ikke er hjemme .. !
Og det er ikke nogle ting der lige kan ændres på det hele ..
Det eneste gode ved denne er :
Gulvene , det er det rigtig gamle trægulv ..
Loftet , det er lyst træ ..
Brændeovn i stuen og soveværelset ...
I det hus er der af Ulemper :
Rummene er små i forhold til dette ..
Trappen til 1. sal er meget stejl , og den vil Oscar ikke selv kunne komme nedaf endnu ...
Hele 1. salen skal renoveres..(males , skiftes gulvtæpper)
Der kommer til at være 2 km. til Oscars Dagpleje , og har ingen cykel .. Så det skal jeg ha skaffet mig .
Ellers er alt andet ved det hus godt 
En kæmpe have Oscar kan rende ud i ..
Og det er nok det der taler mest for ..
Vi kan få hund eller kat , uden og skulle tænke over andre dyr ..
Det er vores eget , og vi må gøre hvad vi vil med huset ..
Det er virkelig svært , nu var jeg lige faldet til her , og jeg eeeeelsker denne lejlighed , men ikke omgivelserne ..
Hvad ville i gøre piger ?? Har virkelig brug for jeres svar , og ærlige meninger ..
Tag et kig på huset via linket ..
Puuh det blev lidt langt
På forhånd tak , og god aften