STN skriver:
Ok... Det var nogenlunde også sådan jeg havde tænkt det i mit hoved 
Hvis jeg må stille et spørgsmål til: Hvad gjorde du, da din pige skulle starte i vuggestue/dagpleje...?
Min pige skal starte om ca. 4 mdr (hvis alt går som planlagt, er på dagpenge, så hvis jeg ikke har fået et job, så kommer hun jo ikke i vuggestue så meget, når jeg alligevel går herhjemme og søger job), og hvis hun først begynder at spise maden sådan rigtig, så hun blier møt, når hun er ca. 9 mdr. så får hun vel stadig bryst når hun skal starte i VS.... Hvordan gjorde du der, hvis du altså fulgte det der BLW....?
Jeg kender ikke til BLW
Fulgte min egen linie. Men for at taget noget op i dit andet svar, vil jeg tilføje, at Laura primært fik bryst, da hun var 6 mdr., men vores "madplan" var som jeg tidligere beskrev, hvor hun fik det pågældende som smagsprøver.
Da hun var 9½ md. fik hun kun bryst 1 gang dagligt, så da jeg skulle på ferie sydpå besluttede jeg at tage kold tyrker inden ferien mht. bryst, og det gik bare super
Hun startede i DP som 10 mdr. og kun kort tid hver dag (9-15), da jeg heller ikke havde job. Så det var intet problem med maden, da hun startede
Anmeld