andet barn har "pillet" ved min datter :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Diana...

Puha søde Majbrit

jeg er SÅ ked af det på din smukke piges vegne og sidder faktisk og græde  det gør mig så ond at hun skulle opleve sådan noget. Jeg synes det godt du tror på din datters version børn i den alder lyver ikke og slet ikke om noget så seriøs og hun er tydelig vist blevet krinket og har ændret adfær ØV hvor er det synd. Jeg er glad for hun har så fantastisk mor som giver hende så meget trykhed og kærlighed og lader hende snakke og tror og føler med hende  for det har hun brug for! 

Jeg er selv blevet kringet som barn og husker det som var det igår! 

Jeg sender alverdens kram og tanker til din smukke datter og til dig 

Kæmpe kram her fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Diana...

Ihh jeg altså nød til at sende jeg et ekstra kram 

Anmeld

10. januar 2012

anmaj

totalt i chok... puha hvor er det dog grimt...

jeg ville nok snakke med pædagogen og måske bede om et møde med lederen af institutionen. det burde være noget de kunne udspørge og komme til bunds i...

håber i finder en god løsning og din datter får det bedre.

Anmeld

10. januar 2012

wamse

anmaj skriver:

totalt i chok... puha hvor er det dog grimt...

jeg ville nok snakke med pædagogen og måske bede om et møde med lederen af institutionen. det burde være noget de kunne udspørge og komme til bunds i...

håber i finder en god løsning og din datter får det bedre.

Jeg var til møde i fredags med den pædagog, og det er en pædagog, jeg ellers har oplevet et super godt samarbejde med.

Hun havde ikkehaft forstået på min datter, hvor slemt det var, men min datter holder fast i hendes version, og jeg tror 100% på mit barn. Hun skal vide, at hun altid har en støtte i mig, og at intet er forbudt at sige.

Pædagogen tog mig alvorlig, og drengen + forældre bliver kaldt til samtale. Hvad der kommer ske videre for ham, har jeg valgt at være deres sag, jeg er der for min datter. Jeg ville have deres garanti for, at han på ingen måde kan udsætte min datter forovergreb igen, for så trækker jeg hende ud, og sætter himmel og hav i bevægelse 

Anmeld

10. januar 2012

wamse

Diana... skriver:

Puha søde Majbrit

jeg er SÅ ked af det på din smukke piges vegne og sidder faktisk og græde  det gør mig så ond at hun skulle opleve sådan noget. Jeg synes det godt du tror på din datters version børn i den alder lyver ikke og slet ikke om noget så seriøs og hun er tydelig vist blevet krinket og har ændret adfær ØV hvor er det synd. Jeg er glad for hun har så fantastisk mor som giver hende så meget trykhed og kærlighed og lader hende snakke og tror og føler med hende  for det har hun brug for! 

Jeg er selv blevet kringet som barn og husker det som var det igår! 

Jeg sender alverdens kram og tanker til din smukke datter og til dig 

Kæmpe kram her fra. 

Jeg var/er rasende på min datters vegne, men hun kan ikke bruge min vrede, men hun har brug for at jeg er ekstra rummelig overfor hende lige pt.

Der foregår så mange tanker i hendes hovede,og hun reagerer på alle de ting,der påvirker hende negativt. Så lige nu fylder det faktisk det meste af dagen, at hun er meget påvirket, men jeg forsøger det bedste jeg kan, for at støtte hende i en bedre retning igen

Anmeld

10. januar 2012

wamse

tobogsylsmor27 skriver:

puha ved ikke hvad jeg skal skrive men et kram til dig og din datter kan jeg gi håber din datter har det godt

Tak skal du have

Anmeld

10. januar 2012

twinny

Jeg føler virkelig med dig... Jeg fik helt ondt i maven...

Jeg havde været tosset....  

Jeg var gået på kommunen og bedt om en anden plads med det samme!!!! også havde jeg taget kontakt til barnets forældre og givet dem en ordentlig smøre... Og pædagogerne.. 

Gud hvor er jeg sur og ked af det på dine og din datters vegne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.