Min datter er knap 6 år, og hun har på baggrund af vores fortid, meget svært ved at stå ved sine grænser overfor andre mennesker.
Vi bor i et meget socialt belastet område, hvor hendes børnehave også ligger. Der er meget tydeligt nogle meget grænsesøgende børn i hendes gruppe, og hun er ofte den stille mus, der bliver trynet 
Men da jeg henter hende i går, starter hun med at sige, at hun har ondt i numsen, og jeg spørger om hun har ondt i maven, eller hård mave, men hun siger nej
Så siger hun ikke mere der. Men senere fortæller hun, at en dreng har holdt hende fast inde i et rum, hvor han hev hendes bukser ned, og pillede hende i numsen. Hun siger at han nev hende i numsen også, og jeg er i tvivl om, det betyder, at han har stukket fingeren op i hende
Det har været så slemt, at en anden pige havde løbet ind efter en voksen, og der er ingen tvivl om, at dette ikke har været noget min datter havde lyst til at deltage i. Jeg har oplevet hende være meget meget vred siden i går, hvor hun vrisser, snerrer og vil slå mig. Min datters grænse er overskredet
jeg blev så harm, at personalet ikke fortalte mig dette i går, hvor jeg faktisk snakkede med den pædagog, som stoppede denne episode
Hvad gør jeg, hvad ville i gøre