må jeg godt lade være med at være mega overskuds mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

lyder da rigtig fornuftlig

ja det blev jeg os enig med mig selv om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

det kan man jo ikke brokke sig over

så kan den bette jo også holde lidt fridage med dig ind imellem

det bliver der desværre ikke tid til rigtigt..

har 6 cases jeg skal have klar til den 23 og de skal indeholde diverse skattebregninger, låneudregninger, budgetter, og andet der lige hører sig til de specifikke cases, så får rigeligt at lave..

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

det bliver der desværre ikke tid til rigtigt..

har 6 cases jeg skal have klar til den 23 og de skal indeholde diverse skattebregninger, låneudregninger, budgetter, og andet der lige hører sig til de specifikke cases, så får rigeligt at lave..

det var også en del

er du langt i din uddannelse så

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

jep, det var lidt skod..

men må jeg godt nyde at der er lidt ro?? eller skal jeg måske være lidt træt af at han sov så tidligt, så vi slet ikke nåede at snakke om dagen.. øv ja, der er fordele og ulemper ved det hele

Jeg tror nu det er meget godt der er ro nu .. I ville jo heller ikke kunne snakke om dagen hvis han vare var vildt hysterisk og ikke ville noget .. Hvis de bare er så trætte må de jo komme i seng ..
Oscar blir for det meste puttet tidlig , omkring kl. 18.00 fordi han simpelthen ikke kan holde til mere .. Han blir fuldstændig hys. og slår og niver osv.. Han vågner dog stadig om natten  

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

det var også en del

er du langt i din uddannelse så

nej er kun knapt halvvejs..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg tror nu det er meget godt der er ro nu .. I ville jo heller ikke kunne snakke om dagen hvis han vare var vildt hysterisk og ikke ville noget .. Hvis de bare er så trætte må de jo komme i seng ..
Oscar blir for det meste puttet tidlig , omkring kl. 18.00 fordi han simpelthen ikke kan holde til mere .. Han blir fuldstændig hys. og slår og niver osv.. Han vågner dog stadig om natten  

du har ret.. men sidder lidt og mangler min hyggestund med ham..

øv at han bliver sådan når han bliver træt din dreng, men er sikker på at det bliver bedre med alderen..
og på et tidspunkt begynder han os at sove igennem..

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

nej er kun knapt halvvejs..

så er der lidt tid endnu jo

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

du har ret.. men sidder lidt og mangler min hyggestund med ham..

øv at han bliver sådan når han bliver træt din dreng, men er sikker på at det bliver bedre med alderen..
og på et tidspunkt begynder han os at sove igennem..

Ja det forstår jeg godt .. Det må også være lidt kedeligt når man plejer at sidde og hygge .. 

Tja . Lige nu føler jeg aldrig han kommer til at sove igennem .. 
Selvom jeg håber det 

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

så er der lidt tid endnu jo

jaa, men kommer vidst til at gå det her semester om, for er ret sikker på jeg dumpede min skriftlige eksamen idag..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ja det forstår jeg godt .. Det må også være lidt kedeligt når man plejer at sidde og hygge .. 

Tja . Lige nu føler jeg aldrig han kommer til at sove igennem .. 
Selvom jeg håber det 

haha, sådan havde jeg det også.. men bare rolig, det kommer den dag du mindst venter det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.