må jeg godt lade være med at være mega overskuds mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Hold da op, han må være træt. Kender det godt, desværre.

han var træt, han sov os med det samme han ramte puden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

han var træt, han sov os med det samme han ramte puden

Godt at han i det mindste ville sove så. Men nej, du er ikke alene om at ville sælge sit barn på dba en gang imellem

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

det behøves man jo ikke altid være han må dælme være træt siden han allerede sover hihi

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Godt at han i det mindste ville sove så. Men nej, du er ikke alene om at ville sælge sit barn på dba en gang imellem

haha, nej nej ikke sælge ham, jeg vil bare gerne flytte hjemmefra i ny og næ..

drømmer så om at komme hjem til en skinnende lejlighed osv, indtil jeg kommer i tanker om at der alligevel kun er mig til at gøre tingene..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

det behøves man jo ikke altid være han må dælme være træt siden han allerede sover hihi

han var træt.. virkelig træt.. :O

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

kender godt følelsen af at være en dårlig underskudsagtig mor..

den kommer snigende engang imellem, men så længe den ikke er der hver dag, og de gode dage overskygger de dårlige, så er det vidst ikke det værste der kan ske.. Men hvor jeg kender det, men jeg har os bare haft en lorte dag idag..

møder op til skriftlig eksamen hvor jeg skal sidde i 6 stive timer på en møg dårlig kontorstol, finder ud af at jeg jo ikke har noget som helst skole relateret tilbage på den gamle computer, så kan kun lave opgaverne halvt, hvilket helt sikkert resulterer i at der om 14 dage dumper et brev ind i min postkasse hvor der står DUMPET med store fede bogstaver.. og så henter man et barn i dagplejen som slet ikke er udhvilet.. :O det gjorde ikke ligefrem min dag bedre

puha sikke en møg dag du i den stil os har haft .. ! ..  for at der kommer et godt brev til dig .. selvfølgelig gør der det, selvom det ikk lige er idag man er positiv..

ja det er sku hårdt at være alene med små børn til tider ..

men som du skriver, så det godt der er mange flere gode dage end dårlige .. håber en masse overskud og energi vælter os imorgen når vækuret ringer, det ku jeg virkelig godt bruge i stor stil ..

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

han var træt.. virkelig træt.. :O

så er det godt han ku kom tidligt i seng og forhåbenlig være mere frisk imorgen

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

puha sikke en møg dag du i den stil os har haft .. ! ..  for at der kommer et godt brev til dig .. selvfølgelig gør der det, selvom det ikk lige er idag man er positiv..

ja det er sku hårdt at være alene med små børn til tider ..

men som du skriver, så det godt der er mange flere gode dage end dårlige .. håber en masse overskud og energi vælter os imorgen når vækuret ringer, det ku jeg virkelig godt bruge i stor stil ..

jeg har fri imorgen og jeg glæder mig.. en weekend helt fri fra skolen og eksamenslæsning, inden jeg starter forfra på mandag med det hele..

det brev der kommer er helt sikkert ikke godt, vi skal score 49% rigtige for overhovedet at bestå, og det kan jeg ikke med det jeg afleverede idag..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

så er det godt han ku kom tidligt i seng og forhåbenlig være mere frisk imorgen

det håber jeg han er, for vi har fri.. ellers bliver han hunget ud på tørresnoren..

Anmeld

5. januar 2012

Jibbe

Åh jeg kender det godt og man kan ikke være overskudsmor altid! I det mindste altid noget han så faldt nemt i søvn. Stakkels dig! Og kæmpe respekt for alle de dage du er overskudsmor! Jeg er enlig mor på deltid, min mand var kun hjemme 4 mdr sidste år og fatter slet ikke hvordan det ville være hvis man var helt alene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.