må jeg godt lade være med at være mega overskuds mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.733 visninger
52 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

An&Jo

agtig når mit barn kommer overtræt hjem fra dagplejen??

Jeg har lige puttet ham efter en kamp med aftensmaden, og nu er der ro.. Men for dælen hvor kan sådan et barn trække tænder ud når man står alene og skal lave mad og fodre af når ungen bare står omkring benet og skriger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Når min datter er sådan, prøver jeg at bestikkelse hende med emten Peter Pedal eller Mickey mouse i tv'et. Man behøver ikke altid at være total overskudsagtig - og slet ikke, når man er alene om jobbet

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Når min datter er sådan, prøver jeg at bestikkelse hende med emten Peter Pedal eller Mickey mouse i tv'et. Man behøver ikke altid at være total overskudsagtig - og slet ikke, når man er alene om jobbet

jeg forsøgte at bestikke ham med barbapapa som han normalt elsker at koble af til, men han endte med at smide computeren på gulvet..
hurra for at det var den gamle og ikke den nye han gjorde det ved!!

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Jeg har lige puttet ham efter en kamp med aftensmaden, og nu er der ro.. Men for dælen hvor kan sådan et barn trække tænder ud når man står alene og skal lave mad og fodre af når ungen bare står omkring benet og skriger..

Åh jeg kender det alt for godt .. 

Hvis jeg er i gang med aftensmaden plejer han lige at få en kiks , og så går der da lidt tid med den ..

Det er ret svært og lave mad med en hylende unge på armen når man selv er vildt træt .. Men det kan lade sig gøre .. 

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Åh jeg kender det alt for godt .. 

Hvis jeg er i gang med aftensmaden plejer han lige at få en kiks , og så går der da lidt tid med den ..

Det er ret svært og lave mad med en hylende unge på armen når man selv er vildt træt .. Men det kan lade sig gøre .. 

ved skam godt det kan lade sig gøre.. ihvertfald normalt.. men lige idag gad han ingenting, han ville ikke sidde på bordet og kigge, ikke sidde på min arm, ikke se barbapapa, ja han ville intet..

har boet alene med ham siden maj nu og det er første gang jeg oplever ham sådan her..

han ville ikke engang have snacks..

Anmeld

5. januar 2012

gonefishing

An&Jo skriver:

EJ hvad!!! kommer lige fra samme situation, er glad for jeg ikke er den eneste. Min datter er blid som en smørost til dagligt, men hold da op hvor hun forvandler sig til en sur gammel ole, når jeg skal lave mad!

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Flodkilling skriver:

EJ hvad!!! kommer lige fra samme situation, er glad for jeg ikke er den eneste. Min datter er blid som en smørost til dagligt, men hold da op hvor hun forvandler sig til en sur gammel ole, når jeg skal lave mad!

ja det er da lidt en trøst man ikke er ene..

min søn kan godt være en tyran, men det er til at kaste med ting osv, han skriger næsten aldrig (kun når han ikke får sin vilje) så det er en ret ny situation for mig.. :O

men puuh jeg håber bestemt ikke han har tænkt sig at fortsætte, for så kan det godt være jeg flytter hjemmefra et par dage..

mon en 21 mdr gammel dreng kan klare sig selv??

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

puha kender det godt ! ..

har en bette på 9mdr .. (slet ikk det samme som dine store)

dagen idag herhjemme har været så træls, jeg har slet ikk haft energi eller overskud til ham .. han har været syg de sidste 4dage og det har bare ikke givet meget søv om natten..

nu han lige gået kold og putter ved mig, nu sidder man bare og føler sig som jordens dårligeste mor, fordi man har været sur på ham hele dagen .. ihh  ..

lorte dag !!

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

jeg forsøgte at bestikke ham med barbapapa som han normalt elsker at koble af til, men han endte med at smide computeren på gulvet..
hurra for at det var den gamle og ikke den nye han gjorde det ved!!

Hold da op, han må være træt. Kender det godt, desværre.

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

puha kender det godt ! ..

har en bette på 9mdr .. (slet ikk det samme som dine store)

dagen idag herhjemme har været så træls, jeg har slet ikk haft energi eller overskud til ham .. han har været syg de sidste 4dage og det har bare ikke givet meget søv om natten..

nu han lige gået kold og putter ved mig, nu sidder man bare og føler sig som jordens dårligeste mor, fordi man har været sur på ham hele dagen .. ihh  ..

lorte dag !!

kender godt følelsen af at være en dårlig underskudsagtig mor..

den kommer snigende engang imellem, men så længe den ikke er der hver dag, og de gode dage overskygger de dårlige, så er det vidst ikke det værste der kan ske.. Men hvor jeg kender det, men jeg har os bare haft en lorte dag idag..

møder op til skriftlig eksamen hvor jeg skal sidde i 6 stive timer på en møg dårlig kontorstol, finder ud af at jeg jo ikke har noget som helst skole relateret tilbage på den gamle computer, så kan kun lave opgaverne halvt, hvilket helt sikkert resulterer i at der om 14 dage dumper et brev ind i min postkasse hvor der står DUMPET med store fede bogstaver.. og så henter man et barn i dagplejen som slet ikke er udhvilet.. :O det gjorde ikke ligefrem min dag bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.