må jeg godt lade være med at være mega overskuds mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

det håber jeg han er, for vi har fri.. ellers bliver han hunget ud på tørresnoren..

så kan han jo også sove til han ikke gider mere

hihi jah det var en mulighed:p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

så kan han jo også sove til han ikke gider mere

hihi jah det var en mulighed:p

jaa heldigvis for det..

men tror det er fordi det var første dag i lang tid hvor vi skulle op og afsted for at jeg kunne nå på skolen til kl 8, det har vi ikke prøvet i over en måned nu.. så det er da helt sikkert fordi han var tidligere oppe end han plejer

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

jeg har fri imorgen og jeg glæder mig.. en weekend helt fri fra skolen og eksamenslæsning, inden jeg starter forfra på mandag med det hele..

det brev der kommer er helt sikkert ikke godt, vi skal score 49% rigtige for overhovedet at bestå, og det kan jeg ikke med det jeg afleverede idag..

jeg håber for dig alligevel

ihh hvor lyder det dejligt med en fri dag - jeg går på barsel men har så os den bette hjemme

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

jeg håber for dig alligevel

ihh hvor lyder det dejligt med en fri dag - jeg går på barsel men har så os den bette hjemme

ja det er dejligt med fridage.. især når man vælger at skolen lige kan passe sig selv lidt..

men har en eksamen igen den 23, så slipper jo slet ikke for at læse op desværre, men det tager vi fra på mandag af..

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

jaa heldigvis for det..

men tror det er fordi det var første dag i lang tid hvor vi skulle op og afsted for at jeg kunne nå på skolen til kl 8, det har vi ikke prøvet i over en måned nu.. så det er da helt sikkert fordi han var tidligere oppe end han plejer

åh jah det hårdt og begynde igen

er du lige startet i skole igen da

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

mulle85 skriver:

åh jah det hårdt og begynde igen

er du lige startet i skole igen da

nej skulle "bare" til eksamen idag..

så nu er der "fri" indtil den 23 hvor den næste eksamen venter..

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

ved skam godt det kan lade sig gøre.. ihvertfald normalt.. men lige idag gad han ingenting, han ville ikke sidde på bordet og kigge, ikke sidde på min arm, ikke se barbapapa, ja han ville intet..

har boet alene med ham siden maj nu og det er første gang jeg oplever ham sådan her..

han ville ikke engang have snacks..

Så er det også træls .. ..

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

ja det er dejligt med fridage.. især når man vælger at skolen lige kan passe sig selv lidt..

men har en eksamen igen den 23, så slipper jo slet ikke for at læse op desværre, men det tager vi fra på mandag af..

lyder da rigtig fornuftlig

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

An&Jo skriver:

nej skulle "bare" til eksamen idag..

så nu er der "fri" indtil den 23 hvor den næste eksamen venter..

det kan man jo ikke brokke sig over

så kan den bette jo også holde lidt fridage med dig ind imellem

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Så er det også træls .. ..

jep, det var lidt skod..

men må jeg godt nyde at der er lidt ro?? eller skal jeg måske være lidt træt af at han sov så tidligt, så vi slet ikke nåede at snakke om dagen.. øv ja, der er fordele og ulemper ved det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.