Det der med Vennepar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Nå nu skriver jeg lige som anonym da jeg synes det er lidt pinligt.....

Min mand og jeg har ingen vennepar vi sådan ses med....

Er der andre der er i samme båd??

Har egentlig ikke set det som et problem før, men nu nævner min svigermor det, at det da må gå ud over vores forhold at det hele er børn børn børn....

Ku så ik helt lade være med og sige at hvis vi havde vennepar man sås med hele tiden, ja så havde vi jo ingen barnepiger osv....

Nå men det var lige et sidespring....

Er der andre der heller ingen vennepar har? Er det et problem i forholdeT?

Vi har heller ikke vennepar. eller jo måske et som er nyt, da min bedste ven har fået kæreste på men ellers er det mest hans venner og mine venner som vi alle ses med, griller med osv. 

Kan ikke se noget problem i ikke at have vennepar, eller det kommer nok an på hvem man er, hvor meget tid man har osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Har egentlig ikke set det som et problem før, men nu nævner min svigermor det, at det da må gå ud over vores forhold at det hele er børn børn børn....

Ku så ik helt lade være med og sige at hvis vi havde vennepar man sås med hele tiden, ja så havde vi jo ingen barnepiger osv....

Vi har heller ikke nærer vennepar. Vi har dog et enkelt vennepar, vom vi ser når tiden er til det( måske 1-2 gange om året) ellers sms´er vi mest sammen.

Vi har aldrig savnet det. har 5 børn, og har egentlig nok i, at få hverdagen til at hænge sammen og så nyder vi at være os selv i weekenden, uden forpligtigelser, hvor vi gør hvad vi har lyst til......render i nattøj hele dagen, spiller og slapper af.

Vi er ikke gået fra hinanden endnu pga det....vi har været gift i næsten 17 år og har hele tiden prioteret vores egen lille familie højere end venner mv. Vores venner fra skoletiden mv fik ikke børn da vi gjore, og på den måde gled de jo naturligt fra.

Gør det I finder bedst for netop jeres egen lille familie

Anmeld

5. januar 2012

1977

Profilbillede for 1977

Nej det har vi som sådan ikke. Men det er nok fordi vi ikke har samme smag i mennesker de par med børn vi kender er vores egne venner/veninder. Og vi er ikke sammen i par-sammenhæng

Anmeld

5. januar 2012

aarhusmor

Vi har heller ikke deciderede vennepar som vi inviterer til middag og den slags. Vi vil gerne have nogle vennepar, men da vi begge er it-folk så ender det altid med at vi skal bygge computere til alle og så har vi ikke noget familieliv.

Anmeld

5. januar 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Vi har heller ingen vennepar vi ses med..

Anmeld

5. januar 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Vi har et par

Anmeld

5. januar 2012

Clisolka

Har har vi nogle vennepar og singler, men det eneste de tænker på er druk, druk og atter druk hver anden weekend, og det er jeg vokset fra  Jeg ser det ikke som et problem, for vi er hjemmemennesker herhjemme. I hverdagen er der ikke tid, og i weekenderne nyder jeg Isabella på 14 mrd., som jeg ikke ser ret tit i hverdagene 

Vi er herhjemme 33 og 30 

Anmeld

5. januar 2012

B&J

vi har heller ingen venne par men kunne være super dejligt hvis man havde

Anmeld

5. januar 2012

MinNoah

Vi har 2 vennepar... hmm måske 3... det ene par ses vi dog kun med 1-2 gange årligt - samlet... Alle vores vennepar er mine veninder fra gymnasietiden, hvor vi så med tiden har slæbt vores mænd med  Og det går heldigvis rigtig fint.

Anmeld

5. januar 2012

nathja

vi har heller ingen vennepar.. og vi kunne da godt tænke os at have nogen at ses med somme tider ud over os selv og vores familie.. er begge 31, har 2 børne på 3 og 1 1/2 og venter vores 3. til april..

vi kunne da godt tænke os at have nogen man kunne tage lidt ud sammen med eller leje et sommerhus sammen med så ungerne havde nogen at lege med og sådan noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.