Det der med Vennepar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Gud hvor er det skønt og vide at vi ikke er de eneste der "mangler" vennepar.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Darling<3

Ingen vennepar her..

Anmeld

5. januar 2012

Eliza

hmm havde engang et venne par men de skulle "passes" for meget, så dem måtte vi faktisk tilsidst skære fra.. 

tror ikke vi mangler det for den sags skyld.. T er 36 og jeg 24 så det spring gør det nok os lidt svært at finde et par der lige "rammer" os begge 

Anmeld

5. januar 2012

Silas&Mille

Vi har som sådan heller ikke nogle vennepar vi ses med tit og ofte, vi har travlt med barn (snart børn) og arbejde.

Men vi har da et par vennepar som vi er i kontakt med, vi ses bare ikke med dem som andre med vennepar gør

Pt har vi det fint med det, men der bliver nok mere samvær med vennerne når børnene er lidt ældre. Begge vennepar har også to små børn, så de har også rigeligt og se til

Anmeld

5. januar 2012

AndreasMor84

Vi har ingen fælles vennepar, men nu er vi også næsten lige flyttet fra den ene ende af landet til den anden..
Men nogle gange savner jeg da, at vi ikke kan inviterer nogle fælles venner over, men at det altid kun er mig eller kun ham der har gæster Men ser det ikke som et problem

Anmeld

5. januar 2012

livhemdrup

Kæresten og jeg har har heller ingen venne par og vi talte da godt om her den anden aften at en gang imellem ville det være hyggeligt om man havde et hold venner som også havde børn som man ku mødes med en gang imellem til noget spisning og ungerne ku lege sammen og de voksne ku hygge sig i mens men hvor man lige finder dem ved jeg ikke. Vi talte om sammen at melde os ind i singleplus da det er en forældre side hvor de laver rigtig mange arrangementer både med og uden børn. men vi er dog ikke nået så langt som at melde os ind endnu. men det var da en mulighed.

Anmeld

5. januar 2012

Lusi

Vi har et par vennepar, men er ikke nogle vi slænger os med konstant. de har alle også børn på vores børns alder, så det er dejligt nok at have nogle

Anmeld

5. januar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi har et vennepar vi ses en del med - vi spiser sammen, tager i bio, er med ved ungernes fødselsdage osv. Det er hyggeligt, og vi er rigtig glade for dem.

Derudover har vi 2-3 andre par, som er med ved store begivenheder og ses med 1-2 gange årligt, og så har vi et "par", som lige er gået fra hinanden. Så jo, vi har da par i vennekredsen, men ikke sådan vildt mange. Men føler ikke vi mangler venner, da vi så har en hel del, der er singler, men som har accepteret at størstedelen af den tid vi kan ses også inkludere vores børn. Og det er da skønt, at de er vores venner og samtidig vil vores børn. Så for mig er par hyggelige, men ikke en absolut nødvendighed.

Anmeld

5. januar 2012

Rosa

Da jeg var sammen med min eksmand havde vi 3-4 vennepar vi sås med, holdt nytår med 2 af dem og 3 af dem fik børn samme år som os. De par er stadig sammen, men et par af dem ville jeg nok ikke involvere med en evt. ny mand sådan lige med det samme, da det ville blive ret akavet, sådan at sidde med en ny mand... Men det er jo også kun 7 mdr. siden vi gik fra hinanden... 

Anmeld

5. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Nå nu skriver jeg lige som anonym da jeg synes det er lidt pinligt.....

Min mand og jeg har ingen vennepar vi sådan ses med....

Er der andre der er i samme båd??

Har egentlig ikke set det som et problem før, men nu nævner min svigermor det, at det da må gå ud over vores forhold at det hele er børn børn børn....

Ku så ik helt lade være med og sige at hvis vi havde vennepar man sås med hele tiden, ja så havde vi jo ingen barnepiger osv....

Nå men det var lige et sidespring....

Er der andre der heller ingen vennepar har? Er det et problem i forholdeT?

vi har faktisk heller ikke rigtig nogle vennepar,

1 vennepar som bare ikke lige bor i nærheden af os og ellers har vi 2 andre som vi heller ikke ses ret ofte med.  resten er gået fra hinanden.

savner nu en gang imellem, at man har nogle vennepar og ses med ind imellem. manden er snart 29 og jeg bliver 27 i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.