Det der med Vennepar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.882 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Nå nu skriver jeg lige som anonym da jeg synes det er lidt pinligt.....

Min mand og jeg har ingen vennepar vi sådan ses med....

Er der andre der er i samme båd??

Har egentlig ikke set det som et problem før, men nu nævner min svigermor det, at det da må gå ud over vores forhold at det hele er børn børn børn....

Ku så ik helt lade være med og sige at hvis vi havde vennepar man sås med hele tiden, ja så havde vi jo ingen barnepiger osv....

Nå men det var lige et sidespring....

Er der andre der heller ingen vennepar har? Er det et problem i forholdeT?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Maja_4000

Vi har ingen vennepar .. Men ser det ikke som  et problem .. Ikke endnu i hvert fald

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vi har ingen vennepar .. Men ser det ikke som  et problem .. Ikke endnu i hvert fald

Dejligt og høre....

Vi er 24 og 25 år og har to børn på 1 og 4 år....

Synes vi har rigeligt og se til selvom det er weekender, synes næsten det der med venner ville stresse mere end det ville være hygge... ????

Men tænker også hvordan vi nogensinde vil få vennepar... Dem vi sådan kender går fra hinanden osv... Vi har haft to par, men de er ik sammen længere?

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Dejligt og høre....

Vi er 24 og 25 år og har to børn på 1 og 4 år....

Synes vi har rigeligt og se til selvom det er weekender, synes næsten det der med venner ville stresse mere end det ville være hygge... ????

Men tænker også hvordan vi nogensinde vil få vennepar... Dem vi sådan kender går fra hinanden osv... Vi har haft to par, men de er ik sammen længere?

Vi er begge 22 og har et barn på 1 år .. Men ja , jeg synes også der er nok at se til Hehe

Ved faktisk ikke hvor man finder vennepar :b Altså alle vores venner er SLET ikke nået til at få børn , så hvis vi skulle ses med dem , ville det sikkert bare være druk 

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vi er begge 22 og har et barn på 1 år .. Men ja , jeg synes også der er nok at se til Hehe

Ved faktisk ikke hvor man finder vennepar :b Altså alle vores venner er SLET ikke nået til at få børn , så hvis vi skulle ses med dem , ville det sikkert bare være druk 

Det er også de slags venner vi har fra før i tiden.....

Og det magter jeg slet ikke....

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Nå nu skriver jeg lige som anonym da jeg synes det er lidt pinligt.....

Min mand og jeg har ingen vennepar vi sådan ses med....

Er der andre der er i samme båd??

Har egentlig ikke set det som et problem før, men nu nævner min svigermor det, at det da må gå ud over vores forhold at det hele er børn børn børn....

Ku så ik helt lade være med og sige at hvis vi havde vennepar man sås med hele tiden, ja så havde vi jo ingen barnepiger osv....

Nå men det var lige et sidespring....

Er der andre der heller ingen vennepar har? Er det et problem i forholdeT?

Altså vi har ingen vennepar længere.. Alle vores vennepar er gået fra hinanden .. Samtlige 3 par fik fra hinanden før jul.. Så vi er i samme båd...

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Det er også de slags venner vi har fra før i tiden.....

Og det magter jeg slet ikke....

Det forstår jeg sgu godt

Anmeld

5. januar 2012

Lone Jakobsen

hmm... her er det sådan et vi egentligt har en del vennepar.... men vi ses bare ikke ret tit. man har jo ikke helt tid i hverdagen, og i weekenden er det netop skønt at hygge med børnene.

jeg ser det ikke som et problem, selv om jeg dog har tænkt på det før.

Anmeld

5. januar 2012

mulle85

kender godt selv

Anmeld

5. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Tror vi har et vennepar.. Resten er singler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.