Thailand:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

M (:

Baagøe skriver:

Præcis!  Det er bare BYEN i Thailand og jeg var slet ikke nersøv ved at gå på gaden om aftenen

Da vi tog til Chiang Mai havde vi boet on/off i Bangkok i to måneder (pga. studieophold), og vi fik et totalt kulturchok da vi landede.. Jamen, der var jo stille.. Og hverken biler eller mennesker på gaden.. Uhyggeligt.. "Tør vi gå ud? Pyh, må vist have en øl at sove på.." 

Da vi vågnede næste morgen var vi helt trygge og forelskelsen kom hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Pige2009

M (: skriver:

Da vi tog til Chiang Mai havde vi boet on/off i Bangkok i to måneder (pga. studieophold), og vi fik et totalt kulturchok da vi landede.. Jamen, der var jo stille.. Og hverken biler eller mennesker på gaden.. Uhyggeligt.. "Tør vi gå ud? Pyh, må vist have en øl at sove på.." 

Da vi vågnede næste morgen var vi helt trygge og forelskelsen kom hurtigt!

Præcis! Luften er også ren!

Anmeld

6. januar 2012

M (:

Baagøe skriver:

Præcis! Luften er også ren!

Der er bare SÅ skønt. Stemningen og mentaliteten vejer totalt op for den manglende strand..

Anmeld

6. januar 2012

1990h

Baagøe skriver:

Jeg kan varmt anbefale Chiang Mai! Fantastisk by, som jeg har besøgt to gange Jeg har desuden været i Bangkok 3 gange og set alle de seværdigheder man bare skal se. Derudover har jeg været i Chantaburi tæt ved grænsen til Cambodia og Pataya

kan du huske nogle ca. priser på dykning i thailand

Anmeld

6. januar 2012

1990h

Baagøe skriver:

Jeg kan varmt anbefale Chiang Mai! Fantastisk by, som jeg har besøgt to gange Jeg har desuden været i Bangkok 3 gange og set alle de seværdigheder man bare skal se. Derudover har jeg været i Chantaburi tæt ved grænsen til Cambodia og Pataya

Anmeld

6. januar 2012

foto på lærred

baby-kom-nu skriver:

Det hed Duangjitt, og var super lækkert!!! Ville helt sikkert gerne dertil igen!! I Kata boede vi første gang på Centara Kata, og sidste gang på Alpina.

Jeg vil også super gerne afsted igen!! Min mand friede da vi var dernede anden gang

Dog tror jeg lige der gør nogle år inden vi kommer afsted igen, især nu, da jeg lige har fundet ud af, at jeg er gravid  

Men Thailand er bare SÅ lækkert

Har selv været i Thailand og ville lige læse tråden igennem og faldt lige over at du lige har opdaget du er gravid.

Hjertelig tillykke med det

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

M (: skriver:

Der er bare SÅ skønt. Stemningen og mentaliteten vejer totalt op for den manglende strand..

Ja, men vi badede i poolen på hotellet - er faktisk ikke så meget strandmenneske

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Hansen1990 skriver:

Nej, desværre

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Hansen1990 skriver:

Dobbelt op!

Anmeld

7. januar 2012

Aqnete

årh vi vil også super gerne til Thailand starten af næste år .

Kan nogle hjælpe med at vejlede til hvilken måned der er den bedste og varmeste uden regn ?

Samt hvilket sted der er smukt og rent ? Det skal ikke være sådan en snusket by

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.