Thailand:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
36 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

1990h

nogle af jer damer der har været i thailand?

overvejer om vi skal derned for anden gang..

ville lige hører jeres gode oplevelser fra thailand, hvor var i, hvilken by hvilket hotel? hvad brugte i i lommepenge.. altså mad + drikke, ture osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

M (:

Hansen1990 skriver:

ville lige hører jeres gode oplevelser fra thailand, hvor var i, hvilken by hvilket hotel? hvad brugte i i lommepenge.. altså mad + drikke, ture osv

Jeg var på udveksling i Thailand i 3 mdr. i foråret, så skulle nok kunne give et tip eller to, hvis du har brug for det.

Hvor overvejer I at tage hen?

Jeg var i/på:

Bangkok

Phuket 

Koh Samui

Koh Panang

Koh Tao

Koh Samet

Chiang Mai

- Så hvis du/I overvejer en af ovenstående kan jeg nok hjælpe lidt, selvom jeg ikke rigtig kan huske hotelnavne, priser osv.

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Hansen1990 skriver:

Jeg kan varmt anbefale Chiang Mai! Fantastisk by, som jeg har besøgt to gange Jeg har desuden været i Bangkok 3 gange og set alle de seværdigheder man bare skal se. Derudover har jeg været i Chantaburi tæt ved grænsen til Cambodia og Pataya

Anmeld

4. januar 2012

1990h

M (: skriver:

Jeg var på udveksling i Thailand i 3 mdr. i foråret, så skulle nok kunne give et tip eller to, hvis du har brug for det.

Hvor overvejer I at tage hen?

Jeg var i/på:

Bangkok

Phuket 

Koh Samui

Koh Panang

Koh Tao

Koh Samet

Chiang Mai

- Så hvis du/I overvejer en af ovenstående kan jeg nok hjælpe lidt, selvom jeg ikke rigtig kan huske hotelnavne, priser osv.

sidst var vi i patong vil det nok også blive anden gang..kan bar ik helt finde ud af med lommepenge.

kan du huske hvad et måltid mad i danske ca kostede?

kan ikke huske hva vores hotel hed, men det var nederen

Anmeld

4. januar 2012

1990h

Baagøe skriver:

Jeg kan varmt anbefale Chiang Mai! Fantastisk by, som jeg har besøgt to gange Jeg har desuden været i Bangkok 3 gange og set alle de seværdigheder man bare skal se. Derudover har jeg været i Chantaburi tæt ved grænsen til Cambodia og Pataya

ej hvor spændende, det var mange steder.

men når man først har været der kan man ikke få nok

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

Jep, jeg har også phuket og krebbi (staves) - det er den fedeste ferie jeg nogensinde har haft! Og jeg skal derned igen! det er så flot, billigt og varmt, og folket er så venlige vi fik tit mad til 8 mennesker, og betalte 75 danske kr. 

Anmeld

4. januar 2012

M (:

sidst var vi i patong vil det nok også blive anden gang..kan bar ik helt finde ud af med lommepenge.

kan du huske hvad et måltid mad i danske ca kostede?

kan ikke huske hva vores hotel hed, men det var nederen

Hm, det kommer jo an på om det er i turistområder og hvad I skal spise..

Vores billigste måltider kostede omkring en 10'er (i Bangkok, små lokale steder) og de dyreste omkring 70 kr. Men tror de i gennemsnit kostede 35-45 kr. pr. mand inkl. drikkevarer i turistområderne (:

Anmeld

4. januar 2012

M (:

Baagøe skriver:

Chiang Mai er fantastisk! Er helt forelsket i byen og dens atmosfære..

Anmeld

4. januar 2012

baby-kom-nu

Vi har været i Thailand 3 gange, første gang var vi i Patong, og de sidste to gange i Kata. Sidste gang var i september....

Mht mad er det jo billigst hvis man spiser Thai-mad, der kostede en ret ca. 100 bath, altså ca. 18 kr. De andre retter er dyrere, men stadig ikke dyrt. Mener det er mellem ca. 300-700 bath for de andre, afhængig af hvad man skal ha...

Vi var afsted i 14 dage, og brugte nok ca. 8000 kr... Men så var vi også på mange ture, og inde og se FantaSea (hvilket er super godt!! - syns vi ihvert fald )

En tuk tuk fra kata til patong kostede 500 bath mener jeg.

Nu tror jeg så også, at priserne er lidt lavere i lavsæsonen, hvor vi var der, i hvert fald på de forskellige ture... Men man kan jo altid prutte

Håber det ku' bruges... Det er jo ikke alt jeg kan huske 100%...

Anmeld

4. januar 2012

baby-kom-nu

baby-kom-nu skriver:

Vi har været i Thailand 3 gange, første gang var vi i Patong, og de sidste to gange i Kata. Sidste gang var i september....

Mht mad er det jo billigst hvis man spiser Thai-mad, der kostede en ret ca. 100 bath, altså ca. 18 kr. De andre retter er dyrere, men stadig ikke dyrt. Mener det er mellem ca. 300-700 bath for de andre, afhængig af hvad man skal ha...

Vi var afsted i 14 dage, og brugte nok ca. 8000 kr... Men så var vi også på mange ture, og inde og se FantaSea (hvilket er super godt!! - syns vi ihvert fald )

En tuk tuk fra kata til patong kostede 500 bath mener jeg.

Nu tror jeg så også, at priserne er lidt lavere i lavsæsonen, hvor vi var der, i hvert fald på de forskellige ture... Men man kan jo altid prutte

Håber det ku' bruges... Det er jo ikke alt jeg kan huske 100%...

Kan lige tilføje, at vi gav 1000 bath pr person for en tur til Raya Island, hvilket var ½ pris ift. højsæson... Ellers lejede vi en longtail båd, som sejlede os ud til Coral Island, hvor vi så kunne bade og snorkle osv indtil vi ville hjem... Der mener jeg vi gav 2000 bath i alt, og vi var 6 personer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.