Thailand:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

1990h

baby-kom-nu skriver:

Vi har været i Thailand 3 gange, første gang var vi i Patong, og de sidste to gange i Kata. Sidste gang var i september....

Mht mad er det jo billigst hvis man spiser Thai-mad, der kostede en ret ca. 100 bath, altså ca. 18 kr. De andre retter er dyrere, men stadig ikke dyrt. Mener det er mellem ca. 300-700 bath for de andre, afhængig af hvad man skal ha...

Vi var afsted i 14 dage, og brugte nok ca. 8000 kr... Men så var vi også på mange ture, og inde og se FantaSea (hvilket er super godt!! - syns vi ihvert fald )

En tuk tuk fra kata til patong kostede 500 bath mener jeg.

Nu tror jeg så også, at priserne er lidt lavere i lavsæsonen, hvor vi var der, i hvert fald på de forskellige ture... Men man kan jo altid prutte

Håber det ku' bruges... Det er jo ikke alt jeg kan huske 100%...

vi var også inde og se fantasea hvad hed jeres hotel i patong?

ja maden er jo vildt billigt dernede

hoold op hvor gad jeg godt afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

HeidiØ

I januar sidste år var vi på Phuket (Karon Beach) .. Det var helt fantastisk. Vi boede på Hilton faktisk, vi fik et super godt tilbud fra Star Tour kort før afrejsen

Vi var ude og se aaaaal muligt, men vi købte turene dernede - så husk, at hvis I ikke sys det er super vigtigt det er der er danske guides med, så vent med at se på ture til I kommer derover. Det er MEGET billigere .. sol, varme, strand, pools, thaimad.... arh men altså, det er fantastisk.

Og som de andre skriver, så er det jo bare mega billigt at spise der... og restauranterne ligger bare på stribe ...

Anmeld

4. januar 2012

baby-kom-nu

Hansen1990 skriver:

vi var også inde og se fantasea hvad hed jeres hotel i patong?

ja maden er jo vildt billigt dernede

hoold op hvor gad jeg godt afsted

Det hed Duangjitt, og var super lækkert!!! Ville helt sikkert gerne dertil igen!! I Kata boede vi første gang på Centara Kata, og sidste gang på Alpina.

Jeg vil også super gerne afsted igen!! Min mand friede da vi var dernede anden gang

Dog tror jeg lige der gør nogle år inden vi kommer afsted igen, især nu, da jeg lige har fundet ud af, at jeg er gravid  

Men Thailand er bare SÅ lækkert

Anmeld

4. januar 2012

1990h

baby-kom-nu skriver:

Kan lige tilføje, at vi gav 1000 bath pr person for en tur til Raya Island, hvilket var ½ pris ift. højsæson... Ellers lejede vi en longtail båd, som sejlede os ud til Coral Island, hvor vi så kunne bade og snorkle osv indtil vi ville hjem... Der mener jeg vi gav 2000 bath i alt, og vi var 6 personer....

Vi var på Mayabeach, phiphi, james bond, 2 gange på freedom beach, ved big buddah, sommerfugle land..så vi så også rigtigt meget dernede

Anmeld

4. januar 2012

1990h

HeidiØ skriver:

I januar sidste år var vi på Phuket (Karon Beach) .. Det var helt fantastisk. Vi boede på Hilton faktisk, vi fik et super godt tilbud fra Star Tour kort før afrejsen

Vi var ude og se aaaaal muligt, men vi købte turene dernede - så husk, at hvis I ikke sys det er super vigtigt det er der er danske guides med, så vent med at se på ture til I kommer derover. Det er MEGET billigere .. sol, varme, strand, pools, thaimad.... arh men altså, det er fantastisk.

Og som de andre skriver, så er det jo bare mega billigt at spise der... og restauranterne ligger bare på stribe ...

vi har været dernede 1 gang..i patong.suuppper lækkert

Anmeld

4. januar 2012

1990h

baby-kom-nu skriver:

Det hed Duangjitt, og var super lækkert!!! Ville helt sikkert gerne dertil igen!! I Kata boede vi første gang på Centara Kata, og sidste gang på Alpina.

Jeg vil også super gerne afsted igen!! Min mand friede da vi var dernede anden gang

Dog tror jeg lige der gør nogle år inden vi kommer afsted igen, især nu, da jeg lige har fundet ud af, at jeg er gravid  

Men Thailand er bare SÅ lækkert

ja der bare så super dejligt..gad viiiirkeig gerne få overtalt kæresten..

Anmeld

4. januar 2012

HeidiØ

Hansen1990 skriver:

vi har været dernede 1 gang..i patong.suuppper lækkert

Nå ja, det læste jeg da osse ... hehe! men ja, det er bare super lækkert!

Anmeld

4. januar 2012

1990h

HeidiØ skriver:

Nå ja, det læste jeg da osse ... hehe! men ja, det er bare super lækkert!

jaa man bliver afhænglig.

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

M (: skriver:

Chiang Mai er fantastisk! Er helt forelsket i byen og dens atmosfære..

Præcis!  Det er bare BYEN i Thailand og jeg var slet ikke nersøv ved at gå på gaden om aftenen

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

Hansen1990 skriver:

ej hvor spændende, det var mange steder.

men når man først har været der kan man ikke få nok

Jeps. Jeg er tidligere elitebadmintonspiller og har været i Thailand på træningsophold i mine teenageår 

Tror dog gerne, jeg vil opleve nogle andre lande ind til Laura bliver stor og skal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.