ammede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Levi&LilysMor

Timmner skriver:

Hvor længe ammede i jers barn ? Hvor mange måneder/år ?

På fredag bliver Levi 3 mdr og ammer endnu,. har jeg tænkt mig at gøre til han bliver 6 mdr , hvis jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn er 7 mdr og han bliver stadig udelukkende ammet, har tænkt mig at langtidsamme, hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld

4. januar 2012

Tulle28

Fuldammede i 7 mdr, stoppede med at amme helt da min datter var 17 mdr.

Anmeld

4. januar 2012

Jibbe

Vi er lige stoppet helt. Så har ammet i 17 mdr og fuldammet i ca 7 mdr da drengen ikke ville have andet. Det er dog ikke med hans gode vilje jeg har sagt stop men er gravid igen og vil ikke risikere at han kommer og beder om bryst sammen med lillebror/lillesøster.
Glæder mig også til et halvt år hvor brysterne er MINE!!

Anmeld

4. januar 2012

MariaJ

20 måneder indtil videre, og der er ingenting der tyder på at min datter har lyst til stoppe lige foreløbig.

Anmeld

4. januar 2012

GUSO

Ammede fuldt ud i 8 mdr og stoppede helt da hun var 18 mdr.. Jeg sagde stop.

Anmeld

4. januar 2012

oerbaek

nr 1 ammede jeg til han var ca 1 år 

nr 2 ammede jeg til han var ca 7 mdr 

nr 3 ammer jeg stadig og han er 9 mdr 

de er alle 3 blevet fuldt ammet til de var ca 6 mdr.

Anmeld

4. januar 2012

Ellie79

Nummer 1 fuldammede jeg i 6 mdr. så sagde sp hun skulle begynde på grød, men ammede til hun var 11 mdr. så sagde hun selv stop en dag

Nummer 2 er 5 mdr og jeg fuldammer stadig, er dog startet på smagsprøver af grød. Regner med at amme til han er 10 mdr. og skal starte i vuggestue.

Stopper der fordi jeg er en af dem der ikke taber et gram mens jeg ammer og trænger snart til at sige farvel til de sidste 10 kg

Anmeld

4. januar 2012

lycly

Jeg ammede i 2 måneder, så måtte jeg erkende at det ikke gik, der var simpelthen ikke mælk nok. Selvom jeg utrolig gerne ville og jeg ville rigtig gerne have ammet fuldt ud de første 6 måneder Men jeg prøver igen med den næste, det er helt sikkert

Anmeld

4. januar 2012

Ayasmor

Jeg ammede fuldt i 5 uger. Der opdagede jeg så at hun havde tabt sig til ikke langt fra fødselsvægten. Derfor gik jeg igang med at supp. med MME og malkede ud imellem amningerne, for at få produktionen op. Efter 4 uger som maren malkeko, hvor jeg ammede, gav det udmalkede mælk, supp. op med MME, for derefter at malke ud til næste omgang, måtte jeg indse at jeg bare ikke havde mælken til hende. Produktionen var efter 4 uger ikke sat op, og hendes behov blev større og større... Øv med øv på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.