ammede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

De3Guldklumper

Timmner skriver:

Hvor længe ammede i jers barn ? Hvor mange måneder/år ?

Jeg ammede fuldt ud med begge unger til 4 1/2 mdr.

Og sluttede med at amme dem begge omkring 8-9 mdr alderen da de begge sagde fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Gaia

Ammede i 5 måneder. 

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Timmner skriver:

Laura blev ammet fuldt ud i 5 mdr. og så stoppede jeg med at amme hende helt, da hun var 10 mdr. Dog fik hun stadig modermælk, da jeg malkede ud

Anmeld

4. januar 2012

ulleby

Timmner skriver:

7 1/2 ammede jeg mine tvillinge damer - 5 måneder fuld amning de sidste med supplement fra grød, mos og andet fast mad.

Anmeld

4. januar 2012

Angelspot

Min dreng er 10½ mdr og jeg ammer inden puttetid og tidligt om morgenen. Fortsætter amning ved puttetid så længe jeg gider og han gider, men tror jeg stopper amning tidlig morgen når jeg starter fra barsel igen. 

Anmeld

4. januar 2012

IngenKoPåIsen

Jeg ammede i 6 uger.. Det fungerede simpelthen bare ikke.. Jeg ville gerne/vil gerne (næste gang) amme i 4 mdr.

Anmeld

4. januar 2012

Davidsen87

1 barn til hun var 14 mdr

2 barn til han var 13 mdr

De sage begge selv fra  Jeg var ik klar til at stoppe med at amme da de ik ville mere

Anmeld

4. januar 2012

lucas<3

Jeg ammede Lucas i lidt over 4 måneder.. Men ammede ham så hele tiden fordi han ikke ville ha sut.

Anmeld

4. januar 2012

*Louise*

Nicklas ammede jeg i 2 dage.... Han SKREG når han blev lagt til, og det kunne jeg ikke klare i mit hjerte!!! Fandt så ud af han havde et hold i nakken, og det havde simpelthen gjort ondt på ham at ligge ned.....

Mathias ammede jeg i 9 dage... Han blev meget syg da han var 7 dage gammel og jeg blev indlagt med ham!! Og ja det kostede alt mælken, den forsvandt simpelthen fordi jeg havde for meget at tænke på og var meget nervøs....

Nikoline ammede jeg i 2 mdr.... Da jeg fik min første menstrution gad hun ikke mere, og har ikke gidet det siden! Min sp mener det er fordi smagen ændrede sig pga menstrution!! Ja ja hun var en kræsen lille dame....

Anmeld

4. januar 2012

Nessie

Jeg ammede i 5 uger, så gik det op for mig at der ikke var mælk nok, og den stakkels dreng var bare konstant sulten.

Gav ham hvad jeg havde, og supplerede med mme, og efter et par uger, havde jeg ikke mere mælk til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.