ammede i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

MortilCilas

Jeg ammer om natten og af og til aften inden sengetid, og han bliver 1år om ti dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Toshiba

Timmner skriver:

Hvor længe ammede i jers barn ? Hvor mange måneder/år ?

1. barn - 11 måneder

2. barn - 10 måneder

Anmeld

4. januar 2012

Thalia

Nummer 1 blev ammet i knap 1 år

Nummer 2 blev ammet i 3 mdr

Nummer 3 blev ammet i 1 år og nogle måneder

Anmeld

4. januar 2012

raca

Timmner skriver:

Hold da op det var meget længe er det normalt...

normalt og normalt... alt er jo ralativt..

nå men jeg kender de første 10 der har gjort det/ gør det... så for mig er det ikke noget særligt eller mærkeligt.

jeg ved det er over det danske gennemsnit.. men WHO anbefaler amning i 2 år..

Anmeld

4. januar 2012

_-Kathrine-_

7 måneder! Så begyndte han at bide mig og så kunne jeg fornemme det hverken var sjovt for ham eller mig!

Anmeld

4. januar 2012

Fru.Mäes <3

1 månede, sådan cirkus...

Hadede det som PESTEN!! Bryder mig ikke om det! Synes det var en kamp uden lige, og det gjorde herre naller!! Så vi har taget den beslutning at næste barn bliver flaske barn fra start..

Magter ikke kampen igen 

Anmeld

4. januar 2012

Azooo

Jeg har nu ammet i fire måneder. her på det sidste er gået mere og mere til mme, ammer nu næsten kun om natten.. To uger efter han var født fik jeh bryst betændelse så måtte springe til mme og ammet kun med et bryst .. Så viil han mere ha mme istedet for bryst .. Såå snart er der ikk bryst mere øv øv

Anmeld

4. januar 2012

MorTil4<3

Timmner skriver:

14 dage

så mistede jeg tolmodigheden og det samme gjorde knægten pga det simpelthen gik for langsomt

så det måtte vi opgive. .

og jeg har ikk lyst til at prøve igen med nr 2 . så det bliver flaske med det samme

Anmeld

4. januar 2012

Røverdatter

Jeg har ammet fuldt ud i 3 måneder, og jeg elsker det! Synes det er rigtig hyggeligt. Det var hårdt de første par uger, og fik også brystbetændelse, men kom mig hurtigt igen så nu kører det bare. I starten lå han og suttede i 2 timer, nu ligger han højst 10 minutter Synes ovenikøbet at det er blevet hyggeligt om natten, at stå op og give ham mad..

Har aldrig givet ham andet end min mælk, heller ikke vand. Og håber på at amme til han er et år, hvis ikke længere

Anmeld

4. januar 2012

Clisolka

Timmner skriver:

Jeg ammede i 6 uger, så opgav jeg! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.