Når de små går meget sent!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Camilla1987

Har stemt 18mdr..

Da vores søn var 14mdr tog han de første skridt - men få dage efter brækkede han det ene skinneben  Så det var 6-7uger med benet i gips..

Endelig da han var ca 18mdr, lige inden sommerferien, gik han fra den ene dag til den anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

jeg har slet ikke overvejet a min søn gik 'sent' før du skriver det.

min dreng gik da han var 17 måneder. Synes han følger sit eget tempo og tænkte ham nu ikke ligefrem som langsom.

Hver sin ting i hver sit tempo, han havde alle sine 20 tænder da han var 14 måneder

Anmeld

4. januar 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Thank God!!!  

Kom det sådan fra den ene dag til den anden eller havde hun "øvet" sig længe ?

Det kom lige så stille, hun turde slet ikke.. Men da hun fik modet, gik det stærkt

Anmeld

4. januar 2012

Lisa kunne stå selv og holde ballancen da hun var ca. 11 mdr. og hun tog 2-3 skridt, men det gjorde hun læææænge... Hun var 14½mdr. inden hun gik selvstændigt!

Anmeld

4. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

Vil bare sige at din søn altså ikke er langsommere end gennemsnittet.

Man siger at de fleste børn begynder at gå når de er imellem 12 og 18 mdr. Så tag du den bare helt med ro. Når først de har taget de første skridt, så plejer der ikke at gå længe.

Min knægt kunne gå og løbe helt perfekt da han var 17 mdr. Men han var også lææææææænge om at komme igang. Idag som 2,5 årig er han en af de bedst motoriske børn i dagplejen.

Anmeld

4. januar 2012

Dansker I Holland

Tjaaa min datter Nikita går heller ikke endnu selv, hun tør ikke og give slip endnu. Men jeg VED at hun kan, fordi hun tager daglige mange skridt i flere etaper.. Så det kommer lige pludseligt. Hun er dog begyndt at give slip flere gange og gå den halve meter der er over til mor. Men det er osse det. Bare rolig det kommer lige pludseligt

Anmeld

4. januar 2012

kimfrit

der mangler lidt svar muligheder

Min datter var 10 mdr, da hun begyndte at gå...

Men hun var også vild hurtigt til at kravle også

Tror det meget normalt at børn prøver af med at gå omkring de 16mdr

Anmeld

6. januar 2012

Sommersko

min datter var 11 måneder

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

der mangler lidt svar muligheder

Min datter var 10 mdr, da hun begyndte at gå...

Men hun var også vild hurtigt til at kravle også

Tror det meget normalt at børn prøver af med at gå omkring de 16mdr

Nej der mangler ikke svarmuligheder, da det handler om de børn der går senere end "snittet"

Anmeld

7. januar 2012

Tulle28

Min datter var 15 1/2 måned. 3 ud af 4 børn i min mødregruppe gik først omkring 15 1/2 og 16 1/2 måned. Så det er vist meget normalt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.